|
|
||||
|
||||
Omdat ik de zondag namiddag nog wat tijd heb ingeruimd om me voor te bereiden op een belangrijke meeting van vandaag, ben ik dus vroeger vertrokken, waardoor ik de prijsuitreiking gemist heb. Ik was dit maal toch wel benieuwd naar de resultaten gezien ik vond dat het wedstrijd niveau dit jaar hoger lag dan vorig jaar - zouden ze allemaal De Paddock lezen...
Ik heb dan ook niet gewacht tot vandaag om de resultaten te kennen en werd gisterenavond al "gebrieft" door Sennake. 2 eerste, 3 tweede en 1 derde plaats is toch weer een erg mooi resultaat. En wat Loeten betreft, hij moet volgend jaar gewoon de 2 dagen komen, 1 dag om op onze stand te staan en de andere dag om in de cafetaria te zitten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ik het zo stellen, de modelbouwwereld is één grote familie, waar iedereen welkom is en waar het niet uitmaakt welk beroep je uitoefent, hoeveel je verdient enz. Het is een wereld waar je een straatveger aan tafel ziet zitten met een directeur, samen pratend en ideeën uitwisselend over de modellen die ze aan het bouwen zijn - dezelfde passie als gemeenschappelijk gegeven - terwijl ze samen een pint drinken. Iets wat in het gewone dagelijkse leven wellicht compleet ondenkbaar is. Modelbouw is iets geks - tiens tiens - maar op het eind van de rit zijn we allemaal met hetzelfde bezig. |
|
||||
|
||||
Deze foto's vragen gewoon om "tekst ballonnetjes"...
Kijk ze mannen, zo speelt ge patience Ik zeg het u nog ene keer, ge moet lijm gebruiken voor uw rolkooi Nismo is een model aan het pikken in de achtergrond... Tada, de rolkooi blijft staan zónder lijm |
|
||||
|
||||
Proficiat aan de prijzen'pakkers' van de Padoock!!!
Leuke kennismaking! |
|
||||
|
||||
en ook nog deze foto's van zaken die mij opgevallen zijn
Schitterend Nascar diorama Politiewagen van de toekomst? Porsche met referentiemateriaal Mooie Hayabusa België's rallytrots verzameld op een spiegel - ignore Solberg... |
|
||||
|
||||
En wat doen modelbouwers nog zoal op zo'n 2-daagse modelbouwbeurs:
Ah ja, van veel te babbelen krijgt men dorst; En de Guido zei dat het goed was; Racer zijne euro is aan het vallen; Zelfs tijdens het eten zijn ze nog aan het uitleggen; En na 2 dagen begint de vermoeidheid toe te slaan;
|
||||
|
||||
En hier nog enkele fotootjes van het voorbije weekend:
|
||||
|
||||
Er stonden niet alleen modellen van oldtimers, ook het modernere materiaal kwam aan bod:
|
||||
|
||||
Ik liep ook even langs op zaterdagnamiddag, en inderdaad de pret zat er weer goed in op onze stand. Trouwens nog een dikke proficiat aan onze prijsbeesten .
|
|
||||
|
||||
Ik ben op zondagvoormiddag langs geweest op de beurs, alez een lange voormiddag. Tot je alles hebt gezien, en ik moet zeggen de modellen van de paddockers zijn echt TOP hoor. Alle bekers zijn verdiend en terecht.
Proficiat iedereen groeten kadettje_opc |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|