![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik eigenlijk ook te doen...Ik schilder de raamrubbers altijd semi-gloss. Bij deze wagen denk ik ook dat het mooier gaat zij, omdat er dan wat meer diepte inzit, zoals Guido zegt. Tom |
|
||||
|
||||
Zo ik heb nog even wat tijd gevonden om wat door te doen aan de Porsche. Ook kon ik bij deze mijn nieuwe fototoestel eens goed testen en het is echt wel een groot verschil met mijn vorige. Ik heb nu de Canon PowerShot SX200 IS met 12.1 mp en 12x optische en 4x digitale zoom. Ook zit er een beeldstabilisator op dus dat is dik in orde voor detail e.d. te fotograferen.
Goed hier zijn de foto's van het model. De vleugel achteraan staat er nog los op. Deze moet nog een aantal laagjes matte vernis krijgen. Dan moeten de spiegels nog toegevoegd worden en klaar is kees. Ook aan de achterlichten moet hier en daar nog wat bijgewerkt worden. Comments zowel slecht als goed, zijn uiteraard weer zeer welkom. Tom |
|
||||
|
||||
Die achterlichten hebben inderdaad nog een beetje aandacht nodig. Maar voor de rest ziet hij goed uit.
Keep the good work coming.
|
||||
|
||||
Tom is er dan toch eindelijk in geslaagd om na anderhalf jaar nog eens een model af te krijgen. De Porsche heeft de eindstreep namelijk gehaald!
Hopelijk bevallen de foto's jullie een beetje! Tom |
|
||||
|
||||
Hey, gefeliciteerd!
Hij ziet er goed uit, nietwaar? Dat matzwart is echt een goeie keuze geweets voor deze GT2. I like it! ![]()
|
||||
|
||||
Ik vind hem ook gelsaagd. Als is Rossi - Porsche misschien een rare combinatie
![]() Ik ga wel nog van die snelsluitingen toevoegen, maar deze moet ik eerst nog bestellen. Pas dan zal hij helemaal klaar zijn, maar deze foto's laten al genoeg zien denk ik. Zijn de foto's nu duidelijker dan voorheen? Tom Last edited by Tom21; 07-06-2009 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Eerlk gezegd had ik wel mijn bedenkingen bij het feit dat je hem mat-zwart ging spuiten.
Bij deze voeg ik er dan ook maar aan toe dat het mat-zwart-effect me in positieve zin heeft verrast. ![]() Ik zou zeggen; volgende meeting nog eens afkomen en meebrengen. ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De kleur vind ik goed passen op deze wagen zeker met die velgen er onder. Alleen kunnen de decals mij niet echt bekoren maar dat is puur persoonlijke smaak. Maar toch een geslaagde Porsche die je hier hebt neergezet.
|
|
||||
|
||||
Thx allen voor de commenst. Ik hoop dat ik nu weer wat vertrokken ben met het modelbouwen dat de laatste tijd toch wel op een laag pitje stond...
Mijn volgende project wordt de Yamaha 2006 met het welgekende 'spuitprobleem' verder afwerken. Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|