![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi modelleke aan het worden zeker de scheiding tussen blauw en geel is goed gelukt en ja de decals liggen er al mooi op.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik was jullie nog enkele foto`s verschuldigd van het interieur en hoe het er nu bijstaat. Bij deze dus :
Voor de rest vordert de body redelijk. Alle moeilijke decals zitten erop. Nog enkele kleintjes en dan word de body in de blanke lak gezet.
|
||||
|
||||
Dit is een zeer geslaagd interieur. Vooral de uitwerking van de details die je hebt toegevoegd, Chapeau, zenne.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dan had ik bij deze built nog een volledig gebouwd onderstel en een body over. En daar ik nog een decalset had liggen die ik niet van plan ben om te gebruiken ziet de body er ondertussen zo uit :
|
||||
|
||||
Interieur ziet er goed uit, net zoals de decals.
|
|
||||
|
||||
Zowel de Bozian versie als de Rossi versie zijn voorzien van 2 lagen blanke lak. Deze kunnen tijdens de feestdagen enkele dagen uitharden
|
||||
|
||||
En ook van mijn kant word dit de laatste update van dit jaar. Ik heb de body van de Rossi versie op het chassis geplaatst om me na al die maanden eindelijk eens een beeld te kunnen vormen over het uiteindelijke resultaat. En het resultaat valt me niet tegen
![]() Vanwege het vrouwtje en mezelf wensen we jullie allemaal een heel gezellig en feestelijk eindejaar. Hopelijk houden we het allemaal gezone en zien we hier volgend jaar nog meer en nog mooiere builts. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn alle raamrubbers en panellines van beide wagens ingekleurd. De bozian versie is klaar, morgen maak ik buiten foto`s en kan ie de galerij in.
Van de Rossi versie heb ik de spatlappen gespoten en gewheaterd, en de clear parts zijn ook van hun zwarte kleurtje voorzien. Daarna de zonneband erop en toen wilde ik de raampartij gaan lijmen aan de body en wat bleek, die pastte van geen kanten. Deze Rossi versie wil precies ook niet echt meewerken. Ik heb nog een nieuwe 206 hier staan, die raampartij geprobeerd en die past wel. Ik ga deze dan maar gebruiken. Nog maar goed dat ik de decals dubbel heb dus dat geen probleem. Morgen hopelijk verder aan deze en dan volgen de foto`s.
|
||||
|
||||
En na 5 maanden komt ook deze build stilaan aan zen eind. Ik heb nog een hoop problemen gehad met de ruiten. Raar voor een tamiya nit maar ik denk dat de oude body door de jaren heen een beetje vervormt is. De raampartij waar ik het in de vorige post over had stond me ook niet echt aan. Ik heb het opgelost door de raampartij in 4 delen te snijden. De voorruit met de ruit van de piloot en de co, de achterruit uitgesneden en dan 2 losse zijruitjes. Eerst heb ik de vooruit gelijmd. Na het drogen de zijruitjes, deze zitten een kleine 2mm hoger gelijmd dan de voorpartij, en daarna de achterruit die ten opzichtte van de zijruitjes nog eens 3mm verder naar achter staat.
Nu past alles prima. De lichten zijn gemonteerd en een deel van de panellines zijn ingekleurd. Zo staat hij er nu bij De michelin decal op het achterwiel heb ik er volledig afgehaald en word vervangen door een nieuwe. Ondertussen is de achterspoiler in zen 2de kleur. Morgen eens kijken of hij goed gelukt is. Dan kunnen de decals erop en kan die afgelakt worden. Tevens word dan de body verder afgewerkt, en hier en daar moet alles nog een klein beetje bijgetipt worden.
|
||||
|
||||
Op het achterwiel heb ik een nieuwe decal geplaatst, ik heb de snelsluitingen geplaatst. De trekhaken heb ik vervangen door PE exemplaren en de decals zijn op de ramen geplaatst
Ook is de achtervleugel gespoten, de decals zijn geplaatst en er zitten 2 lagen blanke lak over.
|
||||
|
||||
Het enige wat er nu nog moet gebeuren is het plaatsen van de achtervleugel, dus jullie kunnen straks of morgen de eindpics verwachten.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
De eindpics staan in mijn galerij
![]() ![]()
|
|