![]() |
|
|
||||
|
||||
Die zal over een tweetal weken in orde zijn. Waarschijnlijk vertrekt die naar Oostenrijk, tenzij ik er hier een liefhebber voor vind
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze bij Speedworld echt aan het slapen zijn, nog tien weken ongeveer en nog steeds niks
|
|
||||
|
||||
Wat als ze het niet voor elkaar krijgen, als er nu nog niets bekend is dan zij de interne strubbelingen wel heel erg!
Hoe wil je sponsoren aan je binden als jezelf niet eens weet wat er gaat gebeuren.... |
|
||||
|
||||
De winterslaap duurt lang...
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht er helemaal niks meer van. Dat is misschien nog het beste. Ik hoop elke winter sinds 2007 al dat het terug fatsoenlijk wordt maar op de kleine heropleving in 2010 na, is het alleen maar bergaf gegaan. Ik hou de weekends van de Supercar Challenge vrij. En niet die van de Belcar of hoe het ding nu weer mag heten, zo simpel is het.
Ik vraag me trouwens af waarom er zoveel problemen zijn in de Belgische autosport. Ze hebben zo hard om zeep gemaakt dat er nu toch bijna niets meer overschiet om macht over uit te oefenen?
|
||||
|
||||
de plas oversteken ,daar is nog het nog altijd top
![]() hier in belgie is het al jaren om zeep |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ga je dan mee om aan mijne Lotus te sleutelen ?? ![]() |
|
||||
|
||||
wanneer is het nieuwe kampioenschap bekend gemaakt, ah ja bij francorchampagne.... da was in september of zo.... Ik snap er de ballen van hoor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb ook info genomen voor dsc hoor... blijven wachten das nie goed
|
|
||||
|
||||
Dikke amberas intern SW,
VDV en koerdirecteur houden het schijnbaar voor bekeken!
|
||||
|
||||
Bron?
|
||||
|
||||
Dat gerucht heb ik ook horen waaien, dus in het slechste geval geen sprint/endurance in België...
|
|
||||
|
||||
Annulatie van beide kampioenschappen lijkt me toch erg ver gezocht hoor...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|