![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mijn eerste keer
![]() Redlijk laat vertrokken naar der Ring, met als resultaat nogal wat verkeer........door de drukte en al werden we een bepaalde kant uitgestuurd, geen idee waar we zouden uitkomen. Het bleek dus eindelijk de brug bij Breisscheid te worden, na de wagen gratis geparkeerd te hebben op de parkeerplaats van Lidl ![]() Op het moment dat je de kassa voorbij gaat, zie je meteen al de magie van dat circuit. Dat valt niet uit te leggen, gewoon zien er ervaren. De passage over Breidscheid is gewoon machtig.....en dan scherp rechts naar boven draaien. Aangezien het daar nogal druk was, iets verder doorgelopen naar Wehrseifen. Daar hebben we de eerste twee uur van de rcae gekeken. Wat een bocht, steil naar beneden, geen ruimte voor fouten.............volgens mij moet dat toch iets aparts zijn voor een coureur. Het ging daar overigens ook goed mis met de "190teile.de Mercedes". Die gast knalde daar vol in de vangrails met als gevolg een heftig oliespoor. Volgens mij waren de rijders goed "ge-brieft", heel rustig.........bijna pace-car tempo reden ze daarvoorbij. Zodat men op een ordentelijke manier het oliespoor kon bewerken. Hierna doorgelopen naar 3-Fach Rechts, Metzgefeld richting Adenauer Forst. Dat laatste stukje ging nogal lastig.........tja omdraaien en voor donker weer uit het bos zijn. Dat ging dus even mis.........zowat een uur gelopen voordat we weer bij de baan waren. Van ellende maar twee heuevelruggen dwars genomen. Steil naar boven en naar beneden. Zelfde stuk weer teruggelopen, op weg naar Imbiss Breidscheid ![]() De overgang van schemer naar nacht hebben we vanaf Breidscheid bekeken. Dan de race zelf, daar heb ik niet veel van kunnen volgen, geen radio en de speaker was slecht te verstaan. Dat was dus voornamelijk auto's kijken........... Maar met 240 stuks gaat dat dus nooit vervelen. Normaal gesproken heb ik na een rondje of twee wel alle wagens in mij opgenomen.........maar hier naar drie, vier uur zag ik nog steeds auto's voorbij komen die me eerder nog niet opgevallen waren. Prachtig om te zien dat de echte amateurs hier nog meerijden....gewoonweg genieten. Die gasten in hun Fiat Ritmo vond ik wel apart, maar er rijden zoveel aparte wagens mee..... Alle andere 24-uurs races verbleken toch een beetje bij deze massa-wedstrijd. Trouwens dat circuit is een walhalla voor de amateur-fotograaf. Je hebt hier echt geen perskaart nodig voor opnames dicht bij de baan. Alleen dit kieken had zijn rolletjes al volgeschoten voordat ie de twee mooiste plekjes ontdekt had op dit stuk. Bij Metzgesfeld sta je dus 1 meter van de baan......met lage draad. Het is soms ff klauteren maar dan zie je ook wat. Bij Wehrseifen ook, maar dat kwam ik pas op het einde achter. Die plaats is alleen geschikt in de morgen, ivm tegenlicht. De campings zijn een verhaal apart, beschrijven heeft geen zin........gewoon ervaren. Die duitsers zijn met recht Schweinen ![]() Buitenlanders? Nauwelijks belgen en nederlanders terwijl dit evenement toch zo kortbij ligt. Datzelfde geldt ook voor de coureurs.........naar mijn mening zou menig BC / TC team daar geen slecht figuur slaan. conclusie: 2004 I'll be back ps. foto's met een beetje geluk morgenavond online.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 01-06-2003 at 14:11. |
|
||||
|
||||
't is inderdaad niet ver en BC/TC wagens zouden er meekunnen, maar ik denk dat de meeste zich geremd voelen door het zien van het circuit, na een stuurfoutje heb je op de meeste plaatsen en half metertje gazon en een stevig duits vangrailtje, het risico om met een total loss terug te komen ligt hier toch wat hoger dan op eender welk ander circuit.
De snelheidsverschillen nemen hier toch ook unieke proporties aan he, Last edited by NGT Racing; 01-06-2003 at 14:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, de ruimte aan weerszijden is af en toe maar een halve meter......kwestie van iets meer budget nemen voor eventuele herstel werkzaamheden ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
1. Manuel Reuter, Scheider Timo, Tiemann Marcel en Strycek Volker met hun Opel Astra V8 Coupé
2. Wendlinger Karl, Abt Christian, Nissen Kris en Werner Marco met hun Audi TT-R 3. Lurh Lucas, Collard Manuel en Bernhard Timo met hun Porsche 996. Moore International Motorsport 10 de algemeen en 2 de in klasse ![]()
mijn nieuw site http://racefreak.come2me.nl/ en http://pkcarsportfreaks.come2me.nl/ Last edited by moore; 01-06-2003 at 15:18. |
|
|||
|
|||
Proficiat aan Willy na veel pech in de Belcar....
|
|
|||
|
|||
Enkele andere opmerkelijke resultaten:
12de: een Volvo S60 20ste: een Alfa 147 JTD, jawel een diesel ergens achteraan: een authentieke Morgan +8 |
|
||||
|
||||
![]() RAAR, zéér RAAR
|
||||
|
||||
Op een rondje van 9.00 minuten kan je wel wat voordeel halen uit het nemen van een binnenwegje natuurlijk :-))
|
|
||||
|
||||
Jammer dat er geen officiële GTR de finish heeft gehaald... Dat is echt wel één van de mooiste race-wagens op deze aardbol vind ik persoonlijk.
![]() ![]() ![]() ![]() bron: www.bmw-motorsport.com |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ben ook net terug...
|
|
||||
|
||||
foto's staan online........enjoy.
Toch prachtig, een Fiat Ritmo tussen al dat duits geweld. Om het smakelijk te houden heb ik geen sfeer-impressies online gezet van 200.000 bezopen duitsers. ![]()
|
||||
|
||||
Wat me opvalt. Die lichten op de Morgan staan schoon recht
![]()
|
|