![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
megane
wie was diene artist ?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Roel; 11-06-2003 at 18:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
Awel: Die D-codes zijn bandentypes. Elk soort band heeft zijn voor-en nadelen. Een zachte band geeft veel grip, maar slijt snel. Een hardetre band gaat langer mee maar heeft minder grip.. Elk merk heeft dan nog zijn eigen types en samenstellingen die er dan ook mee voor zorgen dat de wagen (in combinatie van wagen , piloot, motor,afstelling...) in de best mogelijke configuratie de baan op kan. |
|
||||
|
||||
Fordje ik denk dat ze die Codecs voor haar Mediaplayer bedoelt. Awel, ik zou het niet kunnen zeggen: ken er namelijk ook de ballen van
![]() |
|
||||
|
||||
ZEG...!!. nu wist ik ook is iets interessant....
![]() ![]() ![]() (Offtopic) ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
AUW.....!
Die komt hard aan! Van een actiefoto gsproken zeg ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nog een opvallende vaststelling: snelste ronde in koers van Lamot-Couwberghs, maar liefst 3 seconden sneller als de tweede snelste ronde (GLPK Viper).
![]() |
|
||||
|
||||
Heeft denk ik veel te maken met bandenkeuze van GLPK
|
|
||||
|
||||
spijtig dat ze de beelden op het einde, van het podium niet wat laten doorgaan ... anders konden we zien hoe Anthony zijn fles champagne naar onder gooit en deelt met het team
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Fordje ,
Merci voor de technische ondersteuning , weer al iets dat ik geleerd heb ![]() Ge geeft toevallig geene cursus , bij wijze dat ik dan beter over alles kan meespreken en van dat " dom blondje" imago afgeraak. ![]() R@ce@holic , Prachtige foto , dat is een goeie om in te sturen , ben zeker dat ge daar mee in de prijzen valt. ![]() groetjes, bien |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|