![]() |
|
|
||||
|
||||
en wat is F1rstII? En waar haal ik het?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Te downloaden hier: http://guides.f1rst2.com/guide-downloads.php Als er nog vragen zijn, laat maar komen ![]()
|
||||
|
||||
zal ik zeker doen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Yes, alles werkt hoor Sledge
![]() iemand zin in een online race? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
hmmm, morgen zit ik met bezoek. Allé, mijn ouders allezins. En dan doe ik altijd sociaal hé
![]() Voeg me anders toe op msn: yves.vandeperre@interface-marketing.com
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
F1C hé
![]() Maar dan moet ik wel eerst nog die RH2003 mod zien te vinden, want heb pc opnieuw geïnstalleerd ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
thx, maar had hem al ondertussen hoor
![]()
|
||||
|
||||
misschien heeft het hier al eens gestaan, maar wat moet je weer veranderen zodat je meer dan 5 ronden kan rijden? heb net pc opnieuw geinstalleerd en zolder ook teruggeinstalled maar vind dat niet waar je dat moet veranderen ...
|
|
||||
|
||||
weet niemand op dit ganse forum dit? het heeft hier nog ergens gestaan maar vind het niet, ... van al die leden die gtr hebben weet niemand dit nog??
![]() |
|
||||
|
||||
kalm, rustig, adem in, adem uit... ni panikeren.
eens gekalmeerd doe je het volgende: -zoek in de map /seasondata/circuits/zolder het bestand met extensie: .gdb -open dit bestand met een tekstverwerker (notepad bvb) -zoek de lijn met "RaceLaps = x" -verander x in het gewenste aantal rondjes (in mijn geval: 778 ![]() -bewaar het bestand. -start het spel op. -kijk in de opties (bij rules) hoeveel % van de wedstrijd je wil afwerken -racen!
|
|