![]() |
|
|
||||
|
||||
Hey Fordje ,
Wel onze Ken is verzot op die worstjes en die was maar al te blij dat ons sennake toevallig met opzet er in mijn auto had achter gelaten. Dus bij mij kan je er altijd kwijt. Die bokkencup wat is dat voor een beest? Ge weet " I know nothing " Misschien kan ik langskomen met mijn twee pubers , dus graag meer info groetjes , pitspoes in spe ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bokkencup is een kartcompetitie van de bokkerijders, je moet anders maar eens zien bij karting hier op de paddock of op www.misteryracing.com |
|
|||
|
|||
-Oei, meneer Boma: ik heb toch niemand beledigd met die zever over die saucijsjes hé
![]() -Amaai, pas uitgeslapen en jullie zijn al aan het bespreken i.v.m. volgend jaar (zie post Mistery). Dat belooft! Ik kan m'n nieuwsgierigheid nauwelijks bedwingen, maar zal het wel op tijd en stond horen hé. Last edited by Isabelle; 26-08-2003 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik dacht wel dat uw klein mannen dat zouden appreciëren ![]() En stommerik da'k ben : mijn eigen klein mannen eten dat blijkbaar ook graag en nu heb ik toch wel vergeten van zelf een doos mee te pakken zeker ![]() |
|
|||
|
|||
Proficiat met het geleverde werk mannen en vrouwen,.....
maar,.... 1 miljoen hits????? is da alleen van dit weekend of is het van de twee jaren samen? En dan vindt ik het nog serieus veel |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het is dus echt wel van deze 24 uur alleen, en deze week verwachten we nog een pak hits hoor... |
|
||||
|
||||
Mijn nabeschouwingen qua organisatie van 24u.be zijn gepost, Patrick. Laat maar iets weten wanneer we debriefing hebben eh
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel, als dit je iets zegt: Summary by Month Month Hits Aug 2003 985917 Let wel, elke "klik" op een foto, logo, thumb of wat dan ook is een "hit". Dit wil niet zeggen dat de site 1 milj. maal is bezocht (zo gek zijn we nu ook weer niet met z'n allen hoor!), neen; wel dat alle bezoekers die op de site kwamen 1 milj maal een actie hebben uitgevoerd. In elk geval. Staar je niet blind op die cijfers, ze zijn indrukwekkend, maar ze zijn ook langs alle kanten te beschouwen. Bvb een "unique visit" moet je niet alleen interpreteren als een individuele log-on. Het kan (in theorie) best zijn een of andere "pipo" (om het woord nog maar es te gebruiken elke 30 min. opnieuw inlogt; dan is dat voor het programma dat de teller bijhoudt ook een "unique visitor". Dat is dan ook weer niet realistisch. Ga er eerder vanuit dat het aantal unique visits ergens met een factor 5 moet worden gedeeld om tot een realistische benadering te komen. Maar, het blijven indicatieve getallen ! Willen we nu echt weten hoeveel individuele log-ons we hebben, zal mss met een ander programma dat kunnen worden bepaald. Met deze statistieken kan je dat dus niet. Zoals je ziet zijn (zoals steeds ) tabellen, getallen en statistieken zijn altijd vatbaar voor interpretatie. Grondige analyse is dan ook steeds nodig. De werkgroep 24u.be is zich dan ook terdege bewust van dit alles. Maak je geen zorgen onze voeten zijn nog steeds op de grond. Maar laten we in elk geval blij zijn met de gegeven feiten. Desondanks blijf ik(en met vele anderen) erbij dat het concept nog veel potentieel bezit en nog een ruime groeimarge heeft. Onvolkomenheden zijn er steeds, maar dat moet eigenlijk ook. Zo blijft het ook telkens uitdagingen om het beter en anders te doen. Dat maakt het niet alleen boeiend voor de uitvoerders, het brengt telkens ook een hoop inzet en uitdaging naar boven. En wat is het uiteindelijke doel ? Alle fans, supporters en geïnteresseerden info bezorgen. Correct, snel en zo volledig mogelijk. Bottom line: Wij weten dat er nog veel werk te doen is. Jullie helpen daarbij door kritisch en opbouwend te reageren. Samen werken we dus aan een concept dat op termijn misschien zelfs boven ons hoofd groeit, maar dat is niets ! Dan kunen wij toch nog altijd zeggen " Wel, kijk eens; dit is iets waar wij ooit met z'n allen aan begonnen zijn" . En dat is toch ook prettig !! Greetz Patrick/ Mr BOMA (c) |
|
||||
|
||||
Patrick en al de rest: schitterend werk!!
|
|
||||
|
||||
Als je weet dat we met de site van het NIS als maximum per dag 4400 bezoekers haden toen het eerste punt van het journaal onze site was. Dan mag je de 3660 bezoekers op zondag als een zeer degelijk resultaat beschouwen!
Ik zou willen alle medewerkers bedanken voor hun inzet en goede groepssfeer! Sorry als ik wat afwezig of bruut leek maar dat kwam door het slaaptekort (niet alleen tijdens de 24 uur maar er al van voor). Flugel je wou meer werk dan vorig jaar en je hebt het gekregen ![]() Over die worstjes; ik ben niet echt te vinden voor legerrantsoenen... Ik vond het trouwens aangenaam om eens met 2 de weg naar Zolder af te kunnen leggen; merci Isabelle! De mensen van circuit Zolder, GLPK, dailysp...com en Peter Baert niet vergeten natuurlijk!
|
||||
|
||||
Ook weer bij bewustzijn gekomen.
Dank aan allen die 24u.be gemaakt hebben tot wat het geworden is. Het was soms hectisch maar zeker de moeite. Op naar volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() iedereen daar met knalrode ogen snachts en ik voelde mij kiplekker (performance) ![]() |
|
||||
|
||||
Wooohooo, eindelijk ff tijd.
Van zaterdag morgend 6hr tot zondagavond 22hr bijna niet geslapen. (kdenk een 3-kwartier int mediacenter, niet op 3 maar op 4 stoelen, ben dan ook groter as breezz ![]() De groep was fantastisch, iedereen werkte voor iedereen en deed zijn uiterste best. Het was ook een rpima samenwerking tussen jong en iets minder jong! Houden zo en op naar volgend jaar (waar ik me bij deze alweer kandidaad voor stel) THX 24u.be voor deze unieke belevenis, ik heb er van genoten en ha d de 40 uren zonder slaap er zeker voor over!!
|
||||
|
||||
Quote:
Maar zoals een bekend mediafiguur ooit zei in een programma van hem "alles kan beter" en dat moet de drijfveer zijn naar volgende edities toe. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|