![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog een extra piloot voor ons team: Dirk Jespers, (nog) geen paddocklid
FF
|
||||
|
||||
Huudo (paddock lid) rijdt ook mee met Calamitas. We zijn dus al met 4.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De poddock kart dag
Ik heb Kelly gisteren gesproken en ze wist nog niet of ze wel kon die dag maar als ze kan dan wil ik een team vormen met haar en ik geloof dat Flugel ook nog een team zocht????
Dus een vraag aan Sennake zou dit dan mogen als we allemaal kunnen? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je eens een paar pages vroeger moet zien , maar dan wel degelijk in de topic over het paddock leden evenement, JV1. Flugel heeft al een team, waar Kelly dan ook deel zal van uitmaken, normaalgezien...
/* bij deze de post van JV1 aan deze thread toegevoegd, Bart */ Last edited by Bart; 21-10-2003 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Paddock meeting
Ik heb Flugel al een mail gestuurd met een voorstel
|
|
|||
|
|||
aan JV1 : zoals reeds gemeld zal Flugel (Bart De Beule) de kleuren van het Mistery Racing Team verdedigen, een team waarvan hij trouwens één van stichtende en vaste leden van is. Dat team zal ook nog deelnemen aan andere uithoudingswedstrijden deze winter en ook komend jaar.
Om nog maar eens duidelijk te maken met welk team wij aantreden citeer ik mijn post van 16 oktober : Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor) : 1. Karo"Breezz" Hannaert 2. Bart "Flugel" De Beule 3. Stijn "Jupiler" Coninx 4. Dieter "Ralf" Dussaert 5. Benedikt "Béné" Vandaele 6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen Ik meen toch te mogen zeggen dat dit toen al duidelijk was... No Hard Feelings, JV1, maar de personen die jij in gedachten had, waren toen reeds onder dak... ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Paddock meeting
Quote:
Ik vind het wel spijtig, maar ons team was als één van de eerste samengesteld en het zou niet fair zijn tegenover de andere piloten om nu alles om te slagen. |
|
||||
|
||||
Heeft er al iemand een preciese timing van de wedstrijd aub ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb er wel zin in
![]() De plaats waarop we eindigen vind ik niet zo belangrijk, als ik maar sneller ben als Flugel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Team
Ik ben al geplaatst in een team nader info volgt
|
|
||||
|
||||
Een precieze timing is er (nog) niet maar wat al wel zeker is, is het volgende :
[list=1][*]Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur[*]Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur[*]Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs)[*]Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur[*]Start : 17.00 uur[*]Finish : 20.00 uur[*]Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur[*]Spaghetti : vanaf 20.30 uur[*]Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur[*]Uitloting Porsche doop : omstreeks 22.00 uur[/list=1] |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
23.00: straal bezopen naar huis waggelen
|