![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Joost |
|
||||
|
||||
Ook ik wil me volmondig aansluiten bij het dankwoord van Pascal. Zonder jullie was er gewoon geen De Paddock Evenement. We zouden daar schoon gestaan hebben met ons 5-en
![]() ![]() ![]() Dus jongens en meisjes, bedankt voor de opkomst, bedankt voor de competitieve wedstrijd, en bedankt voor alle lofbetuigingen. Die motiveren ons om het volgend jaar in februari weer net iets beter proberen te doen! |
|
|||
|
|||
Quote:
ps. let op het aantal posts van mij...magische auto |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Amai, ik heb precies weer iets gemist vandaag... ![]() Laat ik er enkel dit aan toevoegen: ik respecteer volkomen de beslissing van de wedstrijdleiding, en ik denk ook dat dat de goeie is geweest. Ik beken dat ik, op het eerste moment dat ik de beslissing vernam, niet ongelooflijk happy was. Maar... hoe zoudt ge zelf zijn? In elk geval hebben we er op die manier achteraf alleen nog maar meer plezier aan beleefd. Ik kijk dan ook tevreden terug op een erg leuk evenement... ![]() |
|
||||
|
||||
Genoten van de gezellige sfeer, gekwijld bij het zien van al die prachtige schaalmodellen, bewonderend gekeken naar andermans foto's, geslurpt aan lekkere spaghetti, de karting aan de meer bekwamen gelaten....en met een gele Ferrari F50 huiswaarts gekeerd, wat kan een mens nog meer wensen.
Ga verder op de ingeslagen weg, maar zorg ervoor dat het geen UPV is ![]() jan |
|
||||
|
||||
verslag van Calamitas team is ook te vinden op onze website sinds vandaag!
FF
|
|