|
|
||||
|
||||
nog vorderingen ???
|
||||
|
||||
Quote:
Maar volgende week heb ik enkele dagen verlof en gaan we er nog eens invliegen. |
|
||||
|
||||
iets om naar uit te kijken
|
||||
|
||||
Nu mijn homepage zowat op zijn poten staat, ben ik terug hervallen in mijn "oude" liefde : modelbouw. En aangezien ik nog steeds bezig was aan de Ferrari 512S ben ik er weer aan begonnen. Nog niet echt veel te zien, maar het vordert; langzaam maar zeker.
Enkele fotootjes om te laten zien wat ik uitgespookt heb: Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:25. |
|
||||
|
||||
Weer wat verder gedaan, enkele fotootjes om te laten zien hoe ver ik nu sta :
Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:27. |
|
||||
|
||||
Blijkbaar alles vlekkeloos verlopen met die vacform ruiten... Is die chroomstrip onderaan BMF?
|
|
||||
|
||||
De ruiten werden "geplakt" met vernis die al wat ouder is (dan wordt die wat dikker, verliest zijn eigenschappen als zuivere vernis maar wordt een ideaal kleefmiddel als de hechting niet TE sterk moet zijn).
De onderzijde aan de zijkanten is idd BMF (matt aluminium). |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mooie koplampen en ditto motorcompartiment, ten minste hetgeen zichtbaar is. Ook de vacuform lijkt zeer goed mee gevallen te zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit weekend nog eens wat verder gedaan
Nog lang niet af (interieur zit er nog niet in en langs buiten moeten er ook nog wat extra details + decals op) maar je begint al te zien hoe hij er gaat uitzien. De zijruiten werden opengesneden en de schuifraampjes zijn scratch-built. De resin wielen en ditto banden vallen goed mee vind ik. Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:29. |
|
||||
|
||||
1 woord: bangelijk!
Bengelijke auto, bangelijke plekker! |
|
||||
|
||||
Die raampjes: Knap.
|
|
|||
|
|||
Da's wel nie normaal. En zeggen dat ik hier blijf klxxxn aan mijn Mattel Jordan om er een Leinders-versie van te maken.
|
||||
|
||||
Ik vond dat het tijd werd om het interieur eens af te werken. Dat heb ik vanavond dus gedaan.
Alvorens de boel dicht te plakken heb ik nog rap wat interieur-foto's genomen, want eigenlijk is het spijtig dat het meeste hiervan verborgen blijft eens het model ineen staat... Maar goed, ik heb nog altijd de foto's om te bekijken eh Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:30. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|