![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Helaas is het nu toch echt over voor Duncan Huisman v.w.b. de ETCC. Ben benieuwd wat hij het komend seizoen gaat doen.
# TEAM DRIVER CAR 1 Alfa Romeo Autodelta Gabriele Tarquini (ITA) Alfa Romeo 156 TS 2 Alfa Romeo Autodelta Fabrizio Giovanardi (ITA) Alfa Romeo 156 TS 3 Alfa Romeo Autodelta Augusto Farfus jr. (BRA) Alfa Romeo 156 TS 4 BMW Team Italy-Spain Alessandro Zanardi (ITA) BMW 320i 5 BMW Team Italy-Spain Antonio García (ESP) BMW 320i 7 SEAT Sport Italia Gianni Morbidelli (ITA) SEAT Toledo Cupra 8 SEAT Sport Rickard Rydell (SWE) SEAT Toledo Cupra 9 SEAT Sport Jordi Gené (ESP) SEAT Toledo Cupra 10 SEAT Sport Frank Diefenbacher (GER) SEAT Toledo Cupra 11 BMW Team Great Britain Andy Priaulx (GBR) BMW 320i 12 BMW Team Belgium Kurt Mollekens (BEL) BMW 320i 14 JAS Motorsport Alessandro Balzan (ITA) * Honda Civic Type-R 16 GR Asia Simon Harrison (GBR) * Honda Civic Type-R 17 GR Asia TBA Honda Civic Type-R 18 RS-Line Sport Team Sebastian Grunert (GER) * Ford Focus ST170 19 RS-Line Sport Team Roland Asch (GER) * Ford Focus ST170 20 Carly Motors Tom Coronel (NED) * BMW 320i 21 Carly Motors Paulien Zwart (NED) * BMW 320i 23 Peugeot Sport Engineering Jan Magnussen (DEN) Peugeot 307 Gti 24 Peugeot Sport Engineering Jason Watt (DEN) Peugeot 307 Gti 25 Proteam Motorsport Stefano D´Aste (ITA) * BMW 320i 27 Crawford Racing Carl Rosenblad (SWE) * BMW 320i 42 BMW Team Deutschland Jörg Müller (GER) BMW 320i 43 BMW Team Deutschland Dirk Müller (GER) BMW 320i 44 Oregon Team Salvatore Tavano (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta 45 Oregon Team Michele Bartyan (AUT) * Alfa Romeo 156 Gta 46 Oregon Team Luca Rangoni (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta |
|
||||
|
||||
Zéér mooi en gevarieerd veld als je het mij vraagt!
Met betrekking tot Peugeot: de drie deur wordt na 3 races vervangen door twee 5 deurs. Met het oog op 2005 wordt de nieuwe 407 overwogen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Woest 'masjien' als je het mij vraagt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 08-03-2004 at 17:05. |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een mooi veld.
- Mollekens (heeft hij een deal kunnen sluiten met BMW Belgie?) en Watt rijden niet het gehele seizoen. - Duncan Huisman gaat waarschijnlijk LMES (en Fia GT?) rijden. BTW Jomaki: Welkom op het forum. Last edited by FIRE; 08-03-2004 at 18:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Alleen al door die achtervleugel is die Silhouette (bah, I hate those "cars") niet toegelaten in ETCC.
Begin van het einde als ze zoiets toelaten, in ieder geval het einde van mijn interesse in die serie ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Had ik het geweten, dan had ik een aparte thread geopend. Nu heb ik stijnconinx tegen me in het harnas gejaagd. ![]() ![]() srry voor de ![]() |
|
||||
|
||||
Fire dank je wel voor je welkom.
Lezen deed ik dit forum al erg veel, maar als het lukt dan zal ik ook wellicht eens wat vaker reageren. Waar ik zo van sta te kijken is dat ze op de diverse sites van de mensen die bij de autosport betrokken zijn, teams, coureurs e.d. zo ontzettend laconiek omspringen met het nieuws. Kijk voor hen is alles duidelijk, maar voor diegene die straks de kaartjes moeten gaan kopen omdat ze naar een race willen kijken die blijven in het duister tasten. Zoals bijvoorbeeld bij de ETCC. Gaan Tom Coronel en Pauline Zwart rijden lijkt me dat toch dat je dat met je fans wilt delen. Echter er is gewoon helemaal niets over te lezen. Ook op de site van Carly is er niets te lezen. Maar goed dat er forums bestaan zodat fans toch af en toe eens iets nieuws kunnen lezen. Dank jullie wel. |
|
|||
|
|||
Nou op de websites van Coronel en Zwart was afgelopen week al het nieuws te lezen dat ze voor Carly zouden gaan rijden, echter de volgende dag was dit al verwijderd, waarschijnlijk omdat het pas officieel vandaag bekend zou worden gemaakt. Dus ze willen het nieuws wel delen...
Ik ben het met je eens dat die website van Carly Motors niks voorstelt. Overigens is de officiele ETCC website (www.eurostc.com) best goed. |
|
||||
|
||||
nu dinsdag, woensdag en donderdag is RBM te zien in Francorchamps met Priaulx en Mollekens
|
|
|||
|
|||
Is Mollekens nu officieel bevestigd om een aantal ETCC te racen?
Ik vind het overigens wel een rare strategie van BMW Belgie om niet het gehele seizoen te doen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|