![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
vorige vrijdag een mail gestuurd om info te vragen hoe het nu juist zit. Nog altijd niks ontvangen. Maar als ze een mail moeten sturen omdat ze mijn lidgeld moeten hebben voor dit jaar, oh dan kan het ineens wel
![]() prachtige mail trouwens: Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het op de racing show gaan vragen en ze zijden dat het geen probleem was. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb vandaag mijn bevestigingsmail ontvangen en ik heb alleszins geen surplus moeten betalen. Dus misschien geldt die 30 voor nieuwe leden boven 25 jaar... |
|
||||
|
||||
Wat ik begrepen heb is dat je misschien wel je lidmaatschap kan verlengen aan 12 euro maar dat vanaf nu de -25 jarigen voorrang zullen krijgen op tickets en andere prijzen. Een en ander vindt je terug in het RACB-magazine...
|
|
||||
|
||||
Ik heb net de mail ontvangen voor mijn verlenging van mijn lidmaatschap,een stukje.
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als je nu inschrijft krijg je een gratis body bag... Nee bedankt :s
|
|
||||
|
||||
Vandaag een telefonisch gesprek gehad met de verantwoordelijke van Racefan, die heeft duidelijk bevestigd dat het nutteloos is het lidmaatschap te vernieuwen wanneer je ouder bent dan 25.....
De prijzen en tickets zullen uitgedeeld worden aan de -25 jarigen! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De dame aan de telefoon vroeg zelfs mijn gegevens om mijn lidmaatschap te schrappen, terwijl ik nog niet niet betaald had... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Uiteindelijk was het te mooi om waar te zijn, het eerste jaar gratis tickets voor vele races (waarde ong. 15 a 20 euro per race), gratis paddock tijdens de 24 uur van Spa (waarde 30 euro dacht ik?) en ikzelf ben twee keer in de prijzen gevallen...zo zit je vlug aan 100/200 euro aan voordeel.
Het tweede jaar juist geteld nog èèn gratis ticket gekregen, en nu dus "nougabollen". Tja, t'is misschien wel een goede formule, eerst veel mensen aantrekken voor amper 12 euro, en eens de molen serieus begint te draaien eens goed aan de boom schudden! |
|
||||
|
||||
Dit is discriminatie van de 25 plussers.
En als dat waar is zijn het afzetters ! |
|
|||
|
|||
Heb net een co-zitje gewonnen in de wagen van Patrick Van Mechelen of van Koen Pauwels tijdens de rallycross in Maasmechelen dit weekend.
Kan al niet meer wachten. Moet een ongelooflijk gevoel zijn om met zo'n machien mee te mogen rijden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|