|
|
||||
|
||||
Ralf raakte zijn voorvleugel kwijt door de 2e touché van Montoya, maar Montoya zijn voorvleugel raakte beschadigd door Panis. Allez, zo heb ik het toch gezien. Dat handje van Montoya was volgens mij toch wel naar Panis die Montoya tegen Ralf aan duwde.
|
|
||||
|
||||
Er is echt geen contact tussen Panis geweest en Montoya hoor! De tweede touche van Montoya was zelfs zo hard dat de rechtervoorwielophanging van Ralf het begaf... dus zal Montoya's neusvelugel hoogst waarschijnlijk ook toen gesneuveld zijn (was trouwens overduidelijk te zien in de onboard-beelden van Montoya)
|
|
||||
|
||||
De man met het meeste geluk was eigenlijk Barrichello, eerst net niet geraakt door Montoya, en later getorpedeerd door Sato.
Ik heb de beelden nog eens bekeken, en Panis gaat bij de 2de touche van Montoya tegen ralf ook niet helemaal vrijuit, alhoewel hij waarschijnlijk van niks wist.... Maar doordat Panis daar was, kon Montoya ook Ralf niet ontwijken, tenzij hij Panis raakte... Dus zal het handje ook wel naar Panis geweest zijn... Je ziet hier trouwens duidelijk dat Panis ook niet helemaal zuiver de eerste bocht aansneedt, waardoor hij Montoya wat verraste...
Last edited by sledge; 31-05-2004 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Mja, ok. Maar bij de onderste foto moet je wel rekening houden dat montoya Ralf al heeft geraakt en dat Panis in het vrijgekomen gat duikt mijns inziens
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
iemand zei hiervoor dat ze naast mekaar reden montoya en ralf maar dat klopt ook niet hé! montoya remt te laat en schuift daardoor gewoon ver naarvoor waardoor hij ralf raakt en zelf zijn eigen voorspoiler ziet sneuvelen. wat panis betreft ... die zit waarschijnlijk achter montoya, die verremt zich en er komt een gat waar panis induikt en die rijdt gewoon verder de bocht door, geen idee wat daar verkeerd mee is , nietwaar? hij heeft niks te maken met de fout van montoya die na de 'touch' opeens weer veel te veel naar rechts gaat! voila mon point de vue
|
||||
|
||||
Van mij verdient Takuma Sato voor de tweede week een dikke (rook)pluim
Hij gooit zich in de strijd als een echte Samoerai, maar dat wordt hem niet door iedereen in dank afgenomen, en misschien wel een beetje terecht. jan |
|
||||
|
||||
Sato kwam inderdaad van ver maar dat was de enige manier om hem te verrassen eh. Zo zoude er meer moeten zijn, wat meer contact enzo
|
|
||||
|
||||
Sato heeft inderdaad de wilskracht van een Samoerai in zich, maar af en toe lijkt hij meer op een kamikaze. In Monaco gaf hij bij de start een tikje tegen M. Schumacher, ik vond het fantastisch, eindelijk iemand met lef. Deze GP startte hij weer agressief en liet zich niet doen, maar die actie op Barrichello ging me toch wel iets te ver. Ik wacht nog een paar races voor ik Sato een degelijk piloot noem.
|
|
||||
|
||||
1 ding kan je van Sato wel zeggen. Zelfvertrouwen met bakken en aggresiviteit als geen ander. Nu nog kanaliseren die mix en het komt misschien nog wel goed. Zijn lichaamstaal sprak boekdelen toen ie de pitbox weer inging.
|
|
||||
|
||||
Op de eerste foto kan je nog net zien dat de Sjum nen braketest deed, en zo de meute wat in verwarring bracht... met het gevolg dat den Jean-Pol verschoten was, en maar direct er voor koos om als enig BMW rijder over de finish te gaan... DUS... al jullie hypotheses zijn rijp voor de vuilbak!
Sorry, ik geniet eindeloos van dit welles nietes gekibbel, en gooi graag nog wat olie op het vuur... maar wiens schuld is het nu in feite? |
|
||||
|
||||
Wel leuk om te lezen allemaal
Eén ding wat me opvalt echter...Niemand heeft het maneuver van Sato al vergeleken met dat van Villeneuve op Schumacher in Jerez 97... Is identiek met dit verschil dat nu de aanvaller het cash moet bekopen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|