De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-04-2006, 09:08
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

Hallo,
Dat van die vriendjespolitiek met ik toch ten stelligste ontkennen.
Ik doe ook al 4 jaar mee met zulke akties, heb zeker geen connecties in het milieu.
Ondertussen heb ik toch al 3 keer mogen gaan karten, waarbij ik 1 keer bij de beste 4 was en zo een ticket in de wacht sleepte voor de Fun Cup in Francorchamps, wat een prachtige ervaring was.

Het is wel degelijk mogelijk, blijven proberen, en veel karten !!!
Om te oefenen reden wij steeds in Inkart (Puurs) sessies van 1 uur, dus niet de gewoonlijke 15 min, ik kan u zeggen daar leer je enorm van bij.

mvg Giovanni
Old 10-04-2006, 17:05
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by schumivill
Ik doe al 4 jaar mee met alles wat ik vind van zo'n wedstrijden,ben zelfs nog nooit uitgeloot geweest om te gaan karten..
Maar als ik zie wie wel allemaal kan meedoen, blijkbaar nu plots enkele die veel rijden bij 4everkarting,dan weet ik genoeg,vriendjespolitiek in zijn zuiverste vorm.
Sorry,
Maar dit was toeval.
Bovendien had frederick zijn deelname gekregen van iemand die het had gewonnen maar niet kon.
Bart Jannsens had ook een deelname gewonnen maar heeft die aan zijn broer gegeven omdat Bart al eerder eens had deelgenomen.
We wisten het niet eens van elkaar af .
Ik had me trouwens ingeschreven voor een race in juni of juli en ik had nu al bericht gekregen dat mijn antwoord juist was en al op jpr verwacht werd op 9april.
Volgens mij is het belangrijkste dat je een goed antwoord geeft .
Wat je ook kan doen is je aanmelden bij de karting kwalificaties en hopen dat er misschien een plekje vrij is.
Deze keer waren het er ook geen 50.Maar of ze het gaan aannemen?
Volgende keer meer geluk.
By the way,voor mij was dit de eerste keer dat ik zo iets win .
Reply With Quote
Old 10-04-2006, 18:41
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by schumivill
Ik doe al 4 jaar mee met alles wat ik vind van zo'n wedstrijden,ben zelfs nog nooit uitgeloot geweest om te gaan karten..
Maar als ik zie wie wel allemaal kan meedoen, blijkbaar nu plots enkele die veel rijden bij 4everkarting,dan weet ik genoeg,vriendjespolitiek in zijn zuiverste vorm.
Hey Schumivill,

Ik kan best begrijpen dat je ook graag aan die Fun Cup wilt deelnemen. Geloof me, ik wou ook ongelooflijk graag doorgaan. Toch is het niet gelukt. Mario Kennes en Wim Janssen hebben namelijk toptijden neergezet en zijn daardoor kunnen winnen. Heel de organisatie is gebaseerd op geluk en loting. Het begint al bij de wedstrijd zelf, je moet die deelname winnen. Tijdens de wedstrijd zelf gebeuren er ook nog heel wat lotingen, dus vriendjespolitiek blijft op elk nievau uit.

Ik geef het nog niet op en zal met veel plezier voor een volgende kans gaan. De aanhouder wint

Groeten,

Frederik
Old 10-04-2006, 19:08
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Hopelijk lukt et idd wel eens,al was het maar es uitgeloot worden om te karten om te beginnen,das toch al één stap verder
Old 10-04-2006, 19:24
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Uiteindelijk zegt uniroyal dit zelf. Ze willen niet perse de beste piloten in de auto hebben zitten, gewoon degelijke piloten. Vandaar de vele lotingen. Om zo iedereen kans te geven om in de wagen terecht te komen. En nadien dan via mond-aan-mond-reclame zoveel mogelijk het woord uniroyal te vermelden
Reply With Quote
Old 10-04-2006, 21:03
senna's kingdom's Avatar
De Paddock Regular

En zoveel mogelijk petjes uit te delen van uniroyal .

@schumivill
iIk hoop dat je er terug een positieve kijk op hebt.
Als je de fré van 4everkarting kent zal je wel weten dat sportiviteit en fairplay op de eerste plek komen .
Reply With Quote
Old 10-04-2006, 21:07
senna's kingdom's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by speesman
Uiteindelijk zegt uniroyal dit zelf. Ze willen niet perse de beste piloten in de auto hebben zitten, gewoon degelijke piloten. Vandaar de vele lotingen. Om zo iedereen kans te geven om in de wagen terecht te komen.
En dit vind ik wel goed.
Het wil niet zeggen dat je geen superkarter bent dat je dan slecht zou rijden met een racewagen.
In veel gevallen zijn erg goede racers niet altijd goede karters of toch niet super goed.
Er is 1 jongen bij die nog niet lang kart en door de loting er toch bij was.
Je kan best begrijpen dat die erg gelukkig was net zoals de andere 4 natuurlijk .
Reply With Quote
Old 11-04-2006, 12:21
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Ja, ik vind dat een goed principe. Iedereen krijgt zo een kans en daardoor kan bij elke raceliefhebber z'n droom uitkomen. Da's sjiek!
Old 15-04-2006, 08:24
senna's kingdom's Avatar
De Paddock Regular

Gisteren is het voor mij erg goed verlopen.
S'morgens een uur voor tijd aanwezig en rustig rond gelopen.
Daarna nog rustig een inleiding,theorie en dergelijke.
In de late namiddag konden we allemaal aan de slag.
Meteen kwalificatie met de wagen .
De wim had in zijn eerste ronde zijn voorvleugel beschadigd door een vroegtijdig bezoekje aan de kattenbak .
Hij kent namelijk het circuit helemaal niet en dat dan met een wagen dat helemaal nieuw is voor hem en bovendien was het wat vochtig.
Ik moest als laatste plaats nemen in de auto en op dat moment was de baan goed nat omdat het net begon te regenen.Tja,het is spa voor iets he .
Ik voelde me meteen wel thuis in de wagen hoewel ik dit niet verwacht had.
Meestal van de eerste keer in de juiste versnelling afremmen.
Enkel bij de rempunten nam ik geen risico's aangezien de baan toch wel goed nat was.
Ik bleef strak mijn rondjes rijden en ik was best tevreden omdat ik als beginner de auto vrij goed onder controle hield en toch wel enkele ervaren piloten de kattenbak opzochten .
Bovendien waren volgens de instructeur mijn rondes vrij goed.
Enkel vind ik het niet zo verantwoord met zo weinig ervaring al in een race te stappen.Enkele onder ons zijn vrij traag omdat ze het vertrouwen nog niet echt hebben met de auto en het circuit nog leren kennen.
Iedere piloot kreeg maar slechts 5 rondjes.
Soit,op naar de race .
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules