![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De regel met 1 motor per 2 rallies zou wel eens een goede zaak kunnen zijn voor het kampioenschap. |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-02-2005 at 11:40. |
|
||||
|
||||
Zonder de problemen in de aanvang van de rally had Gardemeister toch wel meegedaan voor de overwinning denk ik , jammer genoeg voor m'n prono is dit nièt het geval geweest ...
Randopmerking : Gronholm heeft dus de opdracht van Peugeot om het kalmer aan te doen op de laatste dag niet echt opgevolgd, moeten ze hem nu ook niet aan de kant zetten, zoals ze vorig jaar "onze" freddy lapten? |
|
|||
|
|||
ik denk dat gronholm wat meer krediet krijgt dan Loix...
Wat mij altijd opvalt bij Gronholm is dat het altijd alles of niets is.. Of wel winnen of wel wagen goed kapot... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 't is altijd al een "on-off" jongen geweest. Als de auto goed is, kan ie wereldkampioen worden. Anders niet, want dan gaat ie er altijd 'over', op zoek naar die extra seconden. |
|
||||
|
||||
Hoe zou dat komen dat ze rond een bepaalde persoon een team durven bouwen ?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk omdat ze denken dat die steengoed is, maar meestal loopt het gigantisch slecht af, wanneer die dan het team verlaat. Voorbeelden genoeg van in de autosport.
![]() |
|
|||
|
|||
en het is altijd dezelfde belg die op een bepaald moment ploegmaat van zo iemand wordt
![]() Gronholm, Makkinen, |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|