|
|
||||
|
||||
ik ben verliefd
|
||||
|
||||
Mannekes, ik denk dat deze thread een beetje aan het ontsporen is hoor. Hier zetten we de nieuwigheden, waarbij zeker ook de alternatieve decal-livery's kunnen behoren, daar niets van. Maar ik zou het wel op prijs stellen dat de WIP-foto's gepost worden in de daartoe bestemde WIP-threads, al was het maar om ze later gemakkelijker te kunnen opzoeken...
Met dank voor jullie begrip en medewerking |
|
||||
|
||||
Ik zie op bijde decalsets (Tsjoen en Solberg) toch enkele foutjes tegenover de echte wagens.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit ! ! Zeer gedetailleerd. Beniewd welke livery hierbij zal zitten. Alvast een onverhard rally.
Vind wel de positie van het reservewiel wat vreemd bij een rallywagen.
|
||||
|
||||
Het reservewiel zit bij Ford al jaren achter onder de wagen, wat dat betreft niet zo heel vreemd hoor
|
||||
|
||||
de kit zal hirvonen monte carlo 2010 zijn.
de foto's nu zijn onverhard, maar de kit zal wel degelijk asfalt zijn met de juiste grote luchthapper. de onverhard conversie zal apart verkocht worden. |
|
||||
|
||||
we wachten rustig af op deze kit :-)
|
|||
|
|||
Dat ziet er zéker nie verkeerd uit !
Mogelijke "releasedatum" eind dit jaar? (t'mag ook vroeger zalle ) In ieder geval , Hiervan gaat er zéker ooit één rallycross-versie gebouwd worden. Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ziet er alvast zeer goed. Mooie details ook. Hopelijk moeten we niet te lang wachten op de release.
Lesley |
|
||||
|
||||
En de 3e kit van Belkits (nr BEL-003) is nu ook bekend: een Ford Fiesta WRC De livery zal die het fabrieksteam tijdens de ADAC Rallye Deutschland van komende augustus!
|