![]() |
|
|
|||
|
|||
Vrijdagavond is er op Eurosport ook nog Le Mans Legends (19:30 - 20:30)
Uitzendschema RTL5: Zaterdag 15:25 - 16:30 De 24 uur van Le Mans 23:00 - 0:00 De 24 uur van Le Mans Zondag 15:00 - 16:30 De 24 uur van Le Mans Maandag 22:30 - 23:00 RTL Autosport (met o.a. Peter Kox) |
|
|||
|
|||
24LM - G-Force mag starten (pitstop.tv)
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws
![]() |
|
||||
|
||||
haha john bosh heeft snelste tijd in rfh wagen neergezet. niet verwacht
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Lammers: 3:41.930 (op kwalificatierubber veronderstel ik) Julian: 3:44.853 Bosch: 3:52.200 |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je het overgenomen hebt van het start grid artikel op planetlemans.com. Ik heb de indruk dat een hele hoop van die snelste piloten fout zijn. Je kan beter dit document op lemans.org bekijken: http://www.lemans.org/24heuresdumans...nce2TpsPil.pdf
|
|
|||
|
|||
RfH zal blijkbaar toch niet met de nieuwe ophanging rijden. Er is meer testwerk en ontwikkeling vereist om het systeem performant en betrouwbaar te maken.
Quote:
|
|
||||
|
||||
De warm-up is net gereden,
Pescarolo # 16 veruit de snelste, maar toch gevolgd door de Champion Audi's. In GT1 AM # 59 de snelste, maar de eerste Corvette wel al op een seconde. De tweede AM staat wel 7 seconden achter de eerste AM! Verder heeft de wagen van Vosse blijkbaar geen tijd gereden. En bij G-Force lijken de problemen nog niet verwerkt, een rondetijd van meer dan 10 min :s
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ook een dikke proficiat voor de Spyker crew: wagen is hersteld en heeft de 4de tijd (4:14.006) in GT2 gereden (achter de Alex Job Porsche en de 2 Panoz).
|
|
|||
|
|||
De Ferrari van Vosse heeft wel gereden in de warm up maar ze hebben de wagen langst de kant van het circuit moeten zetten met een probleem. Dit is echter wat ze zeiden op Eurosport. Maar wat het probleem was, wisten ze nog niet.
Ook zagen we nog een Porsche de kattenbak induiken. Gelukkig was er hier geen schade. Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik moet toegeven dat ik verbaasd ben door de spyker. na het debacle in sebring had ik dit niet verwacht. Ik ben is benieuwd of ze het volhouden.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar moet wel toegeven dat ze bij Spyker toch altijd dapper de uitdaging van Le Mans aangaan. Maar ja je kan je tegelijk afvragen of ze die wagen niet beter eerst is deftig betrouwbaar maken
|
||||
|
||||
euhm kan iedereen RTL5 ontvangen? :bloos:
|
|