![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Geloof er niets van.....
|
||||
|
||||
Bernie vindt ondertussen dat de onderhandelingen voor 2007 te lang aanslepen
|
||||
|
||||
Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met de mensen die al betaald hadden?
|
|
||||
|
||||
Volgende aflevering uit de soapserie "To Spa or not to Spa"
23/05 Waalse regering houdt grote schoonmaak in Francorchamps De Waalse regering is aan een hervorming van de structuren van Francorchamps begonnen. De operatie zal van het Waalse Gewest de hoofdaandeelhouder maken van het promotiebedrijf SPCSF (Société de promotion du circuit de Spa-Francorchamps). De raad van bestuur en algemeen directeur Jean-Pol Mawet zullen vervangen worden. Vier mensen (2 van de PS, 1 van cdH en 1 van MR) krijgen de opdracht een bedrijfsplan voor te bereiden en een nieuwe raad van bestuur te installeren. Voort werd beslist de lening van de beheers- en participatiemaatschappij Sogepa (Société de gestion et de participation) in kapitaal om te zetten. Deze vijftien miljoen euro was bestemd voor Bernie Ecclestone. bron: GVA aka De Frut |
|
||||
|
||||
In 2007 aijn we terug zegt Bernie
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bepaalde vergaderingen zijn uitgesteld: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12062 Wat betreft Spa, in de Autohebdo van afgelopen week schijnt een kritisch stukje te staan over Spa. Iemand in de gelegenheid om dit in mijn mailbox te laten belanden? Dank u.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
|
||||
|
||||
In de nieuwe Turbo Magazine staat een artikeltje te lezen over de toekomstige werken aan het cicircuit. Omdat ik het niet op hun website vond zal ik het kort samenvatten: Het dossier rond Spa lijkt dus eindelijk vooruitgang te boeken. Vanaf november zouden de werken kunnen beginnen. De busstop wordt dus in de andere richting gelegd en bijgevolg wordt de rechte lijn start-finish een stuk langer. Er komen ook een volledig nieuwe paddock en tribune tegenover de F1-stands. De eerste wedstrijd op het vernieuwde circuit zal waarschijnlijk de Spa Euro Race (
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb die tekeningen ook gezien in de Turbo, maar spijtig genoeg zo klien :s
Wel was er niet duidelijk te zien of de busstop nu echt 100m (of was he zelfs 200m) richting de rotonde zou verplaatst worden. Wel was me bij de laatste visite in de Spa (met de 24u) opgevallen dat er in de buurt van de Source weer heel wat bomen zijn gesneuveld, en denk ik dus dat ze de Source wel zullen verleggen. Dat maakt wel dat dan de F1 wagens met een hogere snelheid de Raidillon zullen beklimmen en dus "volgas" misschien weer iets voor de durvers wordt ![]()
|
||||
|
||||
op pitstop.tv staan nu foto's van de plannen
de nieuwe busstop lijkt me maar iets raar te worden, als je het mij vraagt
|
||||
|
||||
Ik dacht op het nieuws van 4FM gisteren gehoord te hebben dat de GP zou terugkeren in 2007! Heb maar met een half oor geluisterd. Iemand die dit kan bevestigen ... of ging het gewoon om gesprekken om de GP terug te halen?
|
||||
|
||||
het forum ook maar met een half oog gelezen zeker? :P
|
|
||||
|
||||
Als de busstop gaan omdraaien krijgen we volgens mij toch een supergevaarlijke ingang...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|