|
|
||||
|
||||
En zo ziet het er uit met de voorzijde er weer in. Hier zit nog werk te wachten...
|
||||
|
||||
Terwijl de voorzijde wacht op verder herstel, profiteerde ik ervan om de spiegels wat te bewerken en realistischer te maken... Rechts hoe het was, links hoe het nu is. Een klein boordje werd dus toegevoegd voor diepte...
|
||||
|
||||
Vorig weekend kon ik even aan deze wagen verder klussen. Tot nu toe kon ik er nog niks van op foto zetten, ondanks het mooie weer. Vandaag toch even gedaan...
Volgens de bouwomschrijvingen zouden de achterlichten er zo moeten uitzien (rechts dan he) Maar uit de filmfragmenten weet ik dat dit niet klopt. Gevolg... Ik mocht de lichten stuksnijden en langsonder een doorzichtig deel toevoegen. Dat ziet er dan zo uit: Vooraan was het nog bedroevender gesteld. Helemaal geen glaasjes voorzien, dus enkel grijze achtergrond... Dan maar zelf glaasjes gemaakt uit de plastic van een CD-doosje (zijkant) en van lampkapjes van een Sierra die ik toevallig dubbel had (de glaasjes dan). De buitenpics dan:
|
||||
|
||||
ziet er goed uit wel leuk gevonden van die voorlichten uit een cd hoesje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst netjes alles uitsnijden, passen, bijsnijden en schilderen waar nodig... Dit geeft het volgende effect: Zo, we naderen nu echt wel het einde. De twee laatste mistlampen liggen klaar voor montage en de nummerplaat moet ik nog printen op decalpapier. Das iets voor dit weekend, samen met de decals voor The King en voor die Mini... Grtzzzz
|
||||
|
||||
Prachtig opgelost allemaal ! Zal een mooi eindresultaat worden.
Vraagske: In het bovenaanzicht valt het schijfdak nogal op. Heb je het opzettelijk clear gelaten om binnen te kunnen kijken? of moet hij gewoon zo zijn? Persoonlijk zou ik hem wat verduisteren. kweet nu wel niet of iets zwarts / grijs clear bestaat. Grtz Fanza |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dat echter pas gezien na de spuitwerken. Dus laat ik het zo. Maar het heeft als extra voordeel dat je beter kunt binnenkijken om de details te zien. Smoke zet ik er dus niet meer over... Thanks
|
||||
|
||||
Met die extra details ziet hij er uit alsof hij klaar staat om in actie te schieten.
Ziet er goed uit en hij misstaat zeker niet tussen je andere "filmcars".
|
||||
|
||||
Quote:
Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
"You dumb fool, you don't think I'm gonna fly!"
Een hele mooie realisatie geworden! |
|
||||
|
||||
Thanks mates !!
Trouwens, hij is nog niet af he. De ruitenwissers ontbreken nog, net als de twee oranje mistlampen vooraan en de nummerplaten voor en achter. Die laatste moet ik nog printen dus dat kan nog een weekje of twee duren...
|
||||
|
||||
Amai, zo nen tragen printer!
|
|
||||
|
||||
't is er nog eentje van het type "dot-matrix".
|
|
||||
|
||||
Misschien eens een cherry-wheel model proberen? Die gaan tenminste vooruit ...
|
||||
|
||||
Jullie met je spottende uitlatingen over mijn printer... Kijk wat er nu gebeurd is !!! Ik beschouw jullie als oorzaak !!
(Zelfs mijn fototoestel liet het effe afweten zodat de mislukte decals niet zo goed te zien zijn) Voor alle duidelijkheid lag het aan de Sol en mijn gepruts... Ondertussen zitten de nieuwe er perfect op. Straks plaats ik nog de ruitenwissers en schilder ik de uitlaat nog zwart en dan mag hij morgen op de fotoshoot... Grtzzzz
|