![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ma bon, 't is nog niet zeker, mss is het gewoon kwestie van Christophe Pillon op de wagen te zetten ofzo.. ![]() |
|
||||
|
||||
Speedlover komt met een Porsche 997 Cup, over de rijders is niets geweten, alleen dat het geen Belgen zullen zijn.
|
|
||||
|
||||
Ortelli en Bergmeister versterken Trackspeed Porsche.
Bron:racexpress |
|
||||
|
||||
ART Grand Prix zet in Spa 4x een F3 in voor Tambay, Bottas, Bianchi en Guttierez... Er zullen een 30-tal F3's rijden Spa, niet slecht toch?
![]() Ook kwam het nieuws dat AF Corse 1 (of 2?) Maserati GT4 laat rijden in Spa, voor Casč en Sbirrazuoli. Samen met de Dutch GT4 rijden er wss een kleine 40 auto's, ziet er ook goed uit vind ik. ![]() Last edited by Grig-O; 13-07-2009 at 20:52. |
|
|||
|
|||
Aston Martin DBRS9 GT3(belgian GT exemplaar) voor Van Hooydonk, Koen Wauters, Renard en Schroyen.
www.autosport.be
|
|||
|
|||
Geweldig! Voor het eerst sinds 2006 weer een DBRS9 die mee rijdt in de 24 uren van Spa.
Weet toevallig iemand wanneer de deadline is voor aanmelding van de deelnemers bij de 24 uren? Aangezien er nog geen conceptuele of definitieve deelnemerslijst is gepubliceerd. |
|
||||
|
||||
Ik vind dat niet echt een goede keuze van auto.
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 14-07-2009 at 12:33. |
|
|||
|
|||
Verklaar u nader ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by Coach Ep; 14-07-2009 at 23:25. |
|
||||
|
||||
DBRS9 = GT3 = gebouwd voor wedstrijdjes van 1 uur = niet geschikt voor een wedstrijd van 24u
|
||||
|
||||
Gaat Exqi de 24 uren uitzenden? En waar kan ik live timing vinden voor de trainingen en de race?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Dit weekend liep er in Spa iemand rond met een vestje van Seat die verduiveld goed op Villeneuve leek. Klein manneke trouwens...
|
||||
|
||||
Volgens mij gaan we nog rare dingen zien, nu de GT3's met betere banden rijden dan de GT2's. De Audi komt meer dan wss in GT1(2010)-spec*., maar met dat beter rubber zouden ze wel eens sneller kunnen zijn dan verwacht...
![]() * Minder gewicht en meer vermogen dan op de Ring |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|