![]() |
|
|
||||
|
||||
Wie gaat t doen? Den RACB?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik bedoel gewoon dat een interne ruzie niet noodzakelijk wil zeggen dat beide kampioenschappen niet door gaan he.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik snap wat ge wilt zegge, ma as ze nu al ni/nimme overeen kome...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat we serieus rekening moeten houden dat we een seizoen overslaan voor sprint en endurance. Klinkt raar maar het gebeurd ook in andere sporten. In de VS worden ook wel eens kampioenschappen een jaartje overgeslagen i.v.m. Spelers-stakingen e.d.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Overigens, ook zonder het interne gekrakeel zullen er waarschijnlijk (en jammer genoeg) kampioenschappen sneuvelen in deze tijden van economische recessie. Historic, Yountimers, SOT sprint, SOT endurance, Belcar Sprint, Belcar Endurance, BGDC, BMW 3 Cup, Mazda Cup, ... Ik som nu maar op wat me direct te binnen schiet, en dan ben ik er waarschijnlijk nog een paar vergeten. Die hebben allemaal een bepaald aantal inschrijvingen nodig om te overleven. (Over winst maken zullen we maar zwijgen.) Sommige kampioenschappen zijn voor vele rijders en/of hun sponsors gewoonweg niet meer betaalbaar (of hun zwart geld is ondertussen op ![]() Ook de "goedkopere" kampioenschappen zijn niet langer aan iedereen besteed, al valt het natuurlijk enkel toe te juichen dat ze er zijn en dat er initiatieven genomen worden naar instapklassen en clubraces toe. Maar zoals velen hier weten: 25.000 - 30.000 eurootjes per jaar besteden aan een hobby doen velen niet meer. Ik hoop het beste en wens dat elk kampioenschap mag overleven (met of zonder interne ruzie ![]() P.S. : Interne Ruzies, da´s het stokpaardje van ´Sleepworld´ Last edited by Dries DS; 23-01-2012 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Ik zie net dat Vincent Franssen op www.speedactiontv.be er een iet of wat verduidelijkend artikel over heeft geschreven. Als het aan Hans VDV ligt zou het terug richting DSMEC moeten. Raar hé, dat iemand die mee lag aan de basis van de afbraak van DSMEC nu plots ziet dat het toch goed was...
(En ja, in mijn post hierboven was ik dus ook nog de VW Fun Cup vergeten...) http://www.speedactiontv.be/Circuit_...e_-8690-1.aspx |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
endurance en sprint series gaan door ==> www.turbomagazine.be
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
geweldig goed nieuws...
|
|
||||
|
||||
Hier staat eigenlijk nog geen nieuws, alleen tot het doorgaat. met wie vraag ik me dan weer af...
|
|
||||
|
||||
Is zo. Eerst zien wat de deelnemersvelden en dergelijke zijn denk ik dan...
|
|
|||
|
|||
ik vermoed ook dat er x-aantal teams al naar andere kampioenschappen verkast zijn.
|
||||
|
||||
beetje logisch ook denk ik
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|