![]() |
|
|
|||
|
|||
Voor de liefhebbers, ik zal jullie de frequentie bezorgen. Meeluisteren mag, spreken nie.
![]() |
|
|||
|
|||
Het beste nieuws van de week.
LICENTIE B voor de 24 uur is binnen. YESSSSSS !!!! We kunnen starten. Ben van al dienen zever verlost. |
|
||||
|
||||
Driesco scan hem eens in zodat je hem in uw signature kan zetten...
|
|||
|
|||
Da zullen we zeker doen maar Beemer zal da wel doen voor mij. Zal iets voor de komende weken zijn.
|
|
|||
|
|||
We zijn der aan begonnen hé mannen. De Clio zonder motor, niet gekuist. |
|
|||
|
|||
De vuile krachtbron voor de revisie |
|
|||
|
|||
Revisie boite |
|
|||
|
|||
Zo ziet een boite er van binnen uit. De tanden zijn de verschillende versnellingen |
|
|||
|
|||
Na 7 uur kuisen ziet hij er nu zo uit. Terug klaar om de motor te gaan monteren na revisie. |
|
||||
|
||||
Nice job driesco!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo, ge moogt het na de 24u nog is helemaal overdoen en dan zal het iets langer duren geloof me
![]() Dat is wel iets compleet anders zo'n voortrekker in vgl met ne achterwielaangedreven |
|
||||
|
||||
Ik vind wel dat er redelijk wat zand aan hangt hoor
![]()
|
||||
|
||||
in Thumbnail posten zou ook wel leuk zijn :
![]()
|
|||
|
|||
Gisteren verkennende gesprekken gehad met Bruno Beulen, juniorkampioen in de Clio Cup. Intresse was groot maar we zullen wel zien. Licentie B in orde voor hem.
Verder kunnen we jullie meegeven dat er intresse is van een piloot uit de Touring Cup. Heeft ervaring met Renault maar ook de mogelijkheid om bij verschillende teams te rijden. Hij kent onze wagen en dat is wel een voordeel. |
|
||||
|
||||
iemand uit de touring cup met renault ervaring ? Geerinckx is het niet want die rijdt met ma en pa. rarara wie is het
![]()
|
|