![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
trouwens, mooie foto R@ce@holic |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid de foto is nie door mij genome (spijtig genoeg)
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wel dat is me al vaak duidelijk gemaakt .
Dat blijkt een normale reactie te zijn van mannen die een blonde vrouw zien. Niet dat ik dat erg vindt hoor, meestal maak ik daar zelfs gebruik van om hen die indruk te laten en dan plots scherp uit de hoek te komen. ![]() Grappig om dan hun reactie te zien. bien |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() trouwens, hoe zit het nu met de bmw van GnA, gaat die nog 'herstelt' worden voor de 24 uren ? |
|
||||
|
||||
de 74 wel , de 57 heb ik zo mijn twijfels of we die alsnog terugzien , ze zouden mischien nu beter ne nieuwen bouwen aangezien ze met dien nog maar 1 jaar mogen rijden dus dan daar enorm geld in stoppen voor 1 jaar nog .. kweetet nie
|
|
||||
|
||||
Wat iedereen zich nu toch al een tijdje afvraagt (of ikke in elk geval):
Bien, dat fotoke in de linkerkolom, ben jij dat zelf?? ('t is offtopic, 'k weet het) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() maar ik meen mij te herinneren dat dat een oude sig van iemand anders was!
|
||||
|
||||
Wel ik wou dat het waar was.
Maar je weet , de meeste dromen zijn bedrog.... ![]() Nee, effe serieus nu , ik ben in ieder geval geen pitspoes . Vraag maar een beschrijving aan Fordje en Sennake ![]() Ik zal op de 24 u van Zolder zijn dus dan krijgt ge de kans zelf een oordeel te vellen. ![]() groetjes bien |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bye, Jan |
|
||||
|
||||
Wees gerust , zo heb ik het ook ni opgenomen ze
![]() En da's afgesproken tot in Zolder. bien ![]() |
|
||||
|
||||
Wel Maarten das inderdaad in de buurt, laat maar iets weten dan kunnen we is een terraske doen .
Ik vindt het altijd plezant om nieuw mensen te leren kennen. Trouwens heb net gezien dat ge ook ne " vis " zijt, net als ik, ik verjaar 3 dagen voor u. Da zijn de goeie hé!!!! ![]() groetjes, bien
![]() ![]() Last edited by bien; 12-06-2003 at 15:45. |
|
||||
|
||||
Trouwens heb net gezien dat ge ook ne " vis " zijt, net als ik, ik verjaar 3 dagen voor u.
Da zijn de goeie hé!!!! ![]() groetjes, bien [/B][/QUOTE] als ge dat maar weet ![]() |
|
||||
|
||||
vissen roelen, k ben er ook eentje.. ma bon, offtopic...
fordje, pmt is een persoonsbeschrijving door van bien ;-)
|
||||
|
||||
vissen
Zeg jongens,
Misschien kunnen we een gezamelijke verjaardagsfuif houden? Ge weet hoe meer zielen hoe meer vreugd ![]() bientje |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|