![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Oefen al maar op het inhalen en wat fitness kan ook geen kwaad. Het nieuwe circuit is enorm zwaar, welgeteld ongeveer een 3 seconden rust, en karts die nog wa zwaarder sturen. T zal geen simpel koerske worden, als ge ziet wie er o.a. meedoet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd ![]() Aan den toog ![]() Last edited by ralff1; 24-10-2003 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Ben dit weekend beetje gaan oefenen in Herselt
![]() |
|
||||
|
||||
GE moet al die kostbare testinformatie ni aan de andere teams geven he
![]()
|
|||
|
|||
Onnodig om dit zowat "geheime" info te noemen. Mistery Racing Team gaat er de komende dagen ook nog es een keertje oefenen, dus tegen dat de wedstrijd aanvangt weten we het ook wel
![]() |
|
||||
|
||||
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...
Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
De mannen van Speedlovers.com, ook wa gaan oefenen hé.
Een top 3 moet kunnen tussen al dat zware geschut weeral. Pfff waar was den goeien ouden tijd dat moeder de vrouw zei : geef dienen beker maar aan die mannen van uw team hé. Nu hebben we bijna nooit geen bekers meer. Tip aan de organisatoren: sta hier met nog ongeveer 20 mooie aandenkens van de Belkarting. Nog geen bekers, 1 adres ! Enkel plaatje dient vervangen te worden. |
|
||||
|
||||
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|