|
|
||||
|
||||
Lap. Weeral eens de kwijl uit mijn toetsenbord mogen verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Zo te zien lijkt uw benzinetank leeg Guy...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zijn er nog vorderingen sennake ? want kzou die ferrari wel eens willen zien als hij af is
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dit weekend kan je nieuwe foto's verwachten. Misschien zelfs al foto's van het afgewerkte model... Ik doe mijn best. |
|
||||
|
||||
Ondertussen staat het interieur erin, en zijn de decals aangebracht, wat de nodige lijmresten op de carosserie achterlaat. Eens ze 24 uur gedroogd zijn kan ik alles mooi polieren en dan zie je er niets meer van.
Dan is het tijd om de laatste details aan te brengen : de ruitenwisser, de achteruitkijkspiegel, 2 aerodynamische flaps en de verlichting van de nummers die OP de nummers moeten staan. Dat zal iets voor het weekend worden... Last edited by Sennake; 05-10-2006 at 18:48. |
|
||||
|
||||
ik vind hem tot nu toe al zeer knap pffff hoe krijgt ge ze toch maar zo gedetaileert... maar voor de rest gewoonweg waaaaauw
|
|
||||
|
||||
dat ziet er blits uit , het zal weer mooi worden
|
|
|||
|
|||
Bedankt Guy voor je snelle reactie op m'n mailtje! Dit topic ga ik echt op mijn gemak eens grondig lezen!
Het afgewerkte model is zo uitzonderlijk mooi, dat ik de bouwstappen eens wou zien. Jammergenoeg ben ik nog niet lang genoeg Paddock member, dus had ik deze thread gemist. G. |
|
|||
|
|||
Guy,
Nog een vraagje ivm deze schitterende wagen, het gele boxje dat in het interieur onder het dashboard zit, wat is dat eigenlijk? Ben ook terug aan mijn slotversie van deze wagen bezig en bij ons moet er volgens het reglement een brandblussertje in de cockpit te vinden zijn! Was dit niet op deze wagens in '70 misschien? De 917 had het nochtans wel denk ik (effe checken). G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|