![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kan toch niet goed wennen aan die "nieuwe" nummers... Alles ten voordele van de sponsors, mij goed, maar die nummers zijn zo goed als onleesbaar
![]() |
|
||||
|
||||
Staat er tegenwoordig enkel de rijders naam op de ruit? Geen respect meer voor de co-piloot?
|
||||
|
||||
Die nieuwe nummers staan er idd maar heel klein op, ik keek ook ff raar toen ik dat zag.
wat de naam van de copiloot betreft, bij Peugeot, Mitsubishi en Citroën zetten ze er alleen nog de naam van de piloot op, bij Ford en Subaru nog wel de copiloot! ![]()
|
||||
|
||||
Bij Peugeot kunnen ze toch ne grotere nummer hangen, het wit vlak is toch reeds voorzien !
|
||||
|
||||
als modelbouwer kan ik het verdwijnen van het witte vlak alleen maar toejuichen! Dit is immmers een witte decal, en de meeste zijn een beetje transparant, dus voor een goed resultaat moet je eerst de reclame zetten, aflpakken om een wit vlak te spuiten, en dan pas decal aanbrengen. Daar zijn we in de toekomst mooi van verlost.
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|