![]() |
|
|
||||
|
||||
Stand na SS9
1. S LOEB 2:33:46.5 2. F DUVAL +1:15.8 3. M MÄRTIN +1:31.9 4. M GRÖNHOLM +1:46.6 5. P SOLBERG +3:03.7 6. F LOIX +4:01.1 7. G PANIZZI +7:18.0 8. A WARMBOLD +8:53.1 9. O BURRI +11:11.6 10. J VÄLIMÄKI +13:49.0 Gronholm heeft een slechte zaak gedaan op SS9, Duval mooi op 2 en Loix stevig op 6 gebetonneerd. Als we de tijden van vandaag mogen geloven, kan ie zelfs nog bij Solberg geraken. Deze namiddag worden SS8 en SS9 nog eens opnieuw gereden. En nu tijd om te gaan eten. Tot straks mannen! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sainz out
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Voor af te sluiten : we zouden Cols nog vergeten die op SS8 de 4de tijd had in JWRC en daar nu 6de is na SS8.
Tot straks ook |
|
||||
|
||||
Het is wel plezant zo, met de hele bende de rally volgen , en die rally is nog lekker spannend ook.
Allez, tot om vier uur hé mannen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Jochen FYI Vouilloz is meervoudig wereldkampioen afdaling met trapfietsen. |
|
||||
|
||||
Quote:
de laatste 24-uur heb ik er 38 gepost ![]() |
|
||||
|
||||
Wat is er gebeurd met sainz en hirvonen ????
|
|
||||
|
||||
Stage 9
Special stage commentary : Roman Kresta is stopped along the stage. Carlos Sainz lost a wheel on his Xsara after going off the road. Marcus Gronholm went lightly off the road but finished the stage. Mikko Hirvonen is stopped on the stage with damage on the rear of his Subaru.
|
||||
|
||||
Sainz den decor in denk ik, en Hirvonen ook out, daar stond hier vroeger iets van gemeld
en mannen, ik word wakker en heb hier zes bladen posts gemist vooral die blokskes met tussentijden op www.wrc.com vind ik super bangelijk om de rally zo te volgen, maar niet bevorderlijk voor de studieprestaties ![]() soit,ontbijtje is binnen en ik vermoed dat het om vier uur weer pauzetijd is ![]()
|
||||
|
||||
sainz dus een mechanical problem
|
||||
|
||||
Amai, sebiet gaat Duval toch wel een scratchke draaien denk, da kan ni anders meer!
![]() Wel tof zo de rally online een beetje volgen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|