De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-09-2006, 22:28
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Wauw proficiat !!! Dat wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring !!! Veel plezier ermee

Ik heb begin dit jaar mijn lidmaatschap niet vernieuwd, hoewel ik nog maar 18 ben. Ik heb vorig jaar bijna geen gebruik gemaakt van mijn kaart. Ik had wel de Awards-wedstrijd gewonnen (en dat terwijl ik enkel Jan Heylen wou helpen door op hem te stemmen ), maar kon jammer genoeg niet in Brussel geraken...
Reply With Quote
Old 24-05-2007, 18:38
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Jaja,ze proberen toch mensen voor de zot te houden bij de racb.
Kreeg vorige week deze mail.

Quote:
Een autosportseizoen vliegt voorbij !
Je bent nu reeds een jaar lid van de RACB Race Fan en kunnen genieten van de vele voordelen van onze club.
Je lidmaatschap loopt bijna ten einde!
Vergeet niet je jaarlijkse bijdrage van 12 € (inderdaad, de prijs is niet veranderd) te storten op het rekeningnummer 310-0028116-72 van de RACB, met referentie : RACEFAN200432715NL
Zodoende kan je weer een nieuw seizoen 2007 vol verrassingen en uitzonderlijke momenten beleven. Ook dit jaar zullen wij de acties en wedstrijden opvoeren om je dromen te verwezenlijken!
Ziezo. Tot binnenkort op een rally, in de paddocks van een circuit, langs de piste van een rally-cross .
Ik stort dus braaf 12€,ben wel al meer dan 21,maar dat van de 35€ is misschien voor nieuwe leden?

Ik krijg vandaag deze mail,gewoon in't frans.

Quote:
Bonjour,

Nous avons bien enregistré votre paiement de 12 €.
Comme vous l'avez constaté sur le site racb race fan la cotisation race fan pour les plus de 21 ans est passée à 35 €. Vous êtes alors membre du RACB Race Fan ainsi que membre RACB. Dès réception du montant manquant nous vous enverrons votre carte race fan ainsi que votre carte member racb.

Vous pourrez dès lors également bénéficier de notre package Privilège Spa 24 h à 35 €.

Toujours à votre disposition.
Jaja,dus heb ik een mail gestuurd met de uitleg en de vraag of ze mijn 12€ willen terugstorten,laten we hopen van wel,want dit trekt op niks
Old 25-05-2007, 08:52
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Amai! Zoiets kan toch niet, zeker?? Al goed dat ik besloten heb m'n lidmaatschap niet meer te verlengen...

Ik hoop dat je uw 12 euro terugkrijgt. Niet dat het zo'n hoog bedrag is, maar het gaat hier toch eerder om het principe vind ik.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 25-05-2007, 10:11
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Amai! Zoiets kan toch niet, zeker?? Al goed dat ik besloten heb m'n lidmaatschap niet meer te verlengen...

Ik hoop dat je uw 12 euro terugkrijgt. Niet dat het zo'n hoog bedrag is, maar het gaat hier toch eerder om het principe vind ik.
RACB en hun 'Race Fan' project... Het geheel kwam zelfs niet van de grond, laat staan dat ze nu nog principes gaan handhaven...

BTW, en misschien in het voordeel van heel de handel achter RACB Race Fan: is het aan de RACB of aan de organisatoren om toeschouwers naar de circuits/omlopen/rally(cross)parcours uit te nodigen/te lokken? In welke mate moet RACB (Race Fan) hiervan leven en in welke mate ontbreekt het sommige organisatoren aan een goede promotie, annex aanwezige supporters (logisch gevolg) en hun verteer? Waar hoort RACB Race Fan thuis in deze hele winkel? Nergens? Of overal?
Reply With Quote
Old 26-05-2007, 21:22
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
RACB en hun 'Race Fan' project... Het geheel kwam zelfs niet van de grond, laat staan dat ze nu nog principes gaan handhaven...

BTW, en misschien in het voordeel van heel de handel achter RACB Race Fan: is het aan de RACB of aan de organisatoren om toeschouwers naar de circuits/omlopen/rally(cross)parcours uit te nodigen/te lokken? In welke mate moet RACB (Race Fan) hiervan leven en in welke mate ontbreekt het sommige organisatoren aan een goede promotie, annex aanwezige supporters (logisch gevolg) en hun verteer? Waar hoort RACB Race Fan thuis in deze hele winkel? Nergens? Of overal?
In die 35€ zit ook de lidmaatschap van RACB zelf + racefan.
Old 27-05-2007, 11:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
In die 35€ zit ook de lidmaatschap van RACB zelf + racefan.

Ja en ik wil geen lid zijn van de RACB. Wat heb ik daaraan? En volgens eerdere informatie mag ik alsq 24 jarige toch niet meer winnen in wedstrijden.

Reply With Quote
Old 05-06-2007, 16:54
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Heb deze mail terug gekregen,en intussen heb ik ook mijn 12€ terug op mijn rekening.

Quote:
Geachte Heer,

Dit mail is u opgestuurd geweest per vergissing door onze webmaster. We vragen vandaag aan onze boekhouding om de 12€ terugtestorten.

Racb Race Fan.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules