![]() |
|
|
||||
|
||||
Wauw proficiat !!! Dat wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring !!! Veel plezier ermee
![]() Ik heb begin dit jaar mijn lidmaatschap niet vernieuwd, hoewel ik nog maar 18 ben. Ik heb vorig jaar bijna geen gebruik gemaakt van mijn kaart. Ik had wel de Awards-wedstrijd gewonnen (en dat terwijl ik enkel Jan Heylen wou helpen door op hem te stemmen ![]()
|
||||
|
||||
Jaja,ze proberen toch mensen voor de zot te houden bij de racb.
Kreeg vorige week deze mail. Quote:
Ik krijg vandaag deze mail,gewoon in't frans. Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Amai! Zoiets kan toch niet, zeker?? Al goed dat ik besloten heb m'n lidmaatschap niet meer te verlengen...
Ik hoop dat je uw 12 euro terugkrijgt. Niet dat het zo'n hoog bedrag is, maar het gaat hier toch eerder om het principe vind ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
BTW, en misschien in het voordeel van heel de handel achter RACB Race Fan: is het aan de RACB of aan de organisatoren om toeschouwers naar de circuits/omlopen/rally(cross)parcours uit te nodigen/te lokken? In welke mate moet RACB (Race Fan) hiervan leven en in welke mate ontbreekt het sommige organisatoren aan een goede promotie, annex aanwezige supporters (logisch gevolg) en hun verteer? Waar hoort RACB Race Fan thuis in deze hele winkel? Nergens? Of overal? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja en ik wil geen lid zijn van de RACB. Wat heb ik daaraan? En volgens eerdere informatie mag ik alsq 24 jarige toch niet meer winnen in wedstrijden.
|
||||
|
||||
Heb deze mail terug gekregen,en intussen heb ik ook mijn 12€ terug op mijn rekening.
Quote:
|
|