![]() |
|
|
|||
|
|||
Officieel is het zelfs een GT1, echter deze klasse bestaat niet meer. Bij gebrek aan GTP's bestaat deze klasse ook niet en wordt hij ingedeeld bij de LMP1's.
http://www.mulsannescorner.com/panozlmp1.html http://www.mulsannescorner.com/panozlmp07.htm |
|
||||
|
||||
Die foto sequentie geeft een heel goed beeld van wat er nu precies gebeurd is. Ik had me heel de tijd lopen afvragen hoe dat kon gebeurd zijn. Bij deze opgehelderd dus.
![]() |
|
|||
|
|||
Mag ik u danken ?
Nah, ik had het geluk op die plek te blijven staan, ook toen het regende had ik het idee dat de Busstopchicane wel eens dé plek kon zijn voor een schuivertje.......... wat het........ een schuivertje. Zoals je aan de beelden kunt zien zag ik e.e.a. aankomen en liet de ontspanknop niet meer los. Later gesproken met McNish leerde dat Kaffer links voorbij een langzamere deelnemer wilde die ogenschijnlijk ruimte gaf, maar achteraf Kaffer helemaal niet gezien had en 'm dus min of meer het gras op duwde. Nat gras remt ongeveer net zoveel als niet remmen........ de opéénvolgende beelden (er waren er nóg meer) geven een goed verloop van de crash. Misschien een aardig idee ons toe te voegen bij jullie favoriete links ? cu ! Gerard Roest speedpics.nl |
|
||||
|
||||
Op www.lmes.net staat hetzelfde verhaal te lezen van de crash. Eerst dacht ik dat de Audi remproblemen had, daarna heb ik op lmes.net gelezen dat het een race-incident was. Spijtig voor de TVR, die ik persoonlijk één van de mooiste GT's vind.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto's. De gevolgen zijn iets minder leuk natuurlijk. Hopelijk heeft dit niet teveel effect op de verdere activiteiten van TVR... Martin Short zal ook met de handen in het haar zitten vrees ik. |
|
||||
|
||||
Even of topic: welkom Jeraar, of is het Huudo in disguise?
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Wat lees ik nou? Geen team Goh volgend jaar volgens pitstop.tv!
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ivm. Goh, ere wie ere toekomt.
De bron voor het bericht (en het is ook onderaan het bericht op www.pitstoptv.be vermeld, zoals het hoort ![]()
|
||||
|
||||
Als het al waar is, dan vind ik dat bijzonder jammer. Op die manier volgen zij gewoon de trend die door Bentley is ingezet, nl. winnen en dan gauw van het toneel verdwijnen ipv te trachten een volgende keer Le Mans te winnen. Voorlopig blijf ik het een ongeloofwaardig bericht vinden. Hoewel de ekonomie misschien niet schitterend draait en er zeker op sponsorbudgetten wordt bespaard, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een team dat pas Le Mans heeft gewonnen geen kandidaat geldschieters zou weten aan te trekken. Het feit dat ze de nieuwe Mr. Le Mans, Tom Kristensen, voor 2005 in het team hebben kunnen behouden laat al evenmin uitschijnen dat er volgend jaar niet aan het LMES of de 24 uur zou worden deelgenomen.
Hopelijk komt het nog goed. jan |
|
||||
|
||||
Niet helemaal on-topic
![]() Volgens een sommige is Team Goh meer Belgisch dan Japans. Dat de teammanager Torsten Robbens een Belg is was me bekend. Maar de wagen en trucks schijnen normaal hun onderdak te hebben ergens in Roeselare. Weet iemand van jullie iets meer?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 16-09-2004 at 23:31. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|