|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik meen mij ook te herinneren dat die vervanger vooraf een bericht gepost heeft in de meeting-thread dat hij te laat ging zijn, hetgeen bij voorgaande meetings altijd als geldig excuus aanvaard werd. Niettemin werd het gevoel van dubbel te tellen bij aankomst toch snel met een factor 4 verminderd. |
|
||||
|
||||
Hartelijk gefeliciteerd met je 48e verjaardag, beste Bob! Nog vele jaren en nog veel quiz-deelnames gewenst!
|
|
||||
|
||||
48 kaarsjes om te doven! Al goed dat de blusserkes niet ver af zijn.
Gefeliciteerd Bob! |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, groot laweit van Hasselt
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Chef d'equipe! De jaartjes hebben geen vat op jou!
Moet zo af en toe toch een witje voetje halen om mijn misstappen te compenseren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
herrie ten huize Haezevoets
'3 x toeteren' staat er op een groot bord voor zijn (nieuwe) voordeur.
Al maar goed dat de mensen niet zo vaak toeteren als hij jaren telt. Ik zou vannacht geen oog dichtgedaan hebben... |
|
||||
|
||||
Ne gelukkige, Guido!
|
|
||||
|
||||
Proficiat Guido.
Laat de champagne maar
|
||||
|
||||
Jarigen van de maand september, geniet van de stijgende jaartallen. Da's tenminste nog eens iets waarop je niet moet inleveren
Mijn felicitaties aan allerlei vormen van Guido's en andere spuitgasten |
|
||||
|
||||
Dankuwel!!
|
|
||||
|
||||
Ook van mijnertwege een welgemeende dank u wel !!!
Ik ga er nog 48 bij doen. De geburen weten het al en er zijn al 3 zelfmoorpogingen gepleegd in de buurt!!! Ze kunnen het lawaai niet meer aan. |
|
||||
|
||||
Jan menneman! Gefeliciteerd!!
Verjaren op de dag dat Kimi zijn eerste titel pakt. Da's een kwisvraag om nooit meer te vergeten!! |
|
||||
|
||||
Merci dankewel, 't is inderdaad een schoon geschenk. Het moet gezegd, gedurende driekwart van het seizoen gunde ik Hamilton absoluut de titel, het zou in alle opzichten uniek geweest zijn. Maar, wat hij en zijn teamgenoot er de laatste weken van gebakken hebben, zowel op als naast de baan, heeft mij er van overtuigd dat Kimi op basis van resultaten en Scandinavische koelbloedigheid absoluut de titel heeft verdiend.
Dat ik zoiets, op mijn leeftijd nog mag meemaken En van de race heb ik dankzij Telenet, geen 30% kunnen zien, tot u spreekt een gefrusteerde jarige |
|
||||
|
||||
Brecht, ne gelukkige he
|
|
|||
|
|||
Brecht, ik ben wel een dag te laat maar ook ne gelukkige van aan mijne kant.
Mvg... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|