![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() BTW, Schumacher had gisteren zonder die crash ook niet gewonnen ![]() Last edited by DJ Scorpio; 24-05-2004 at 09:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet of jij ooit op school recht hebt gehad (al ff geleden waarschijnlijk ![]() Het is in de rechtspraak een algemeen aanvaard principe dat een gebruik sterker is dan de letter van de wet. Ook al staat dat "gebruik" haaks op de letter van de wet. Er is in tal van rechtbanken al rechtspraak waarmee je zoiets kan staven. Recht is veel meer dan de letter van een wetboek ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb me gebaseerd op de tekst die op het scherm kwam van race-control dat de safety car volgende ronde binnenkwam.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bon, er zijn al heel wat letters getypt over wie wel en wie niet schuldig is, wie bestraft moet worden en wie vrijuit gaat...dus daar ga ik me niet aan bezondigen. Hoewel, ik vind dat Ralf wel eens serieus berispt mag worden ( hij gaat aan de kant al dan niet omwille van versnellngsbakproblemen, blijf dan ook aan de kant tot de ander voorbij is ) en dat de koersdirectie niet consequent is met penalties uitdelen ( om eens over iets anders te schrijven
![]() Verder kan ik maar één ding zeggen: Eindelijk Jarno en dubbel en dik verdiend!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toch heerlijk zo'n discussie waarbij we elkaar met feiten en gebruiken om de oren slaan ![]() Maar, wij simpele zielen van De paddock, concluderen eigenlijk dat de FIA niet in staat is om zijn eigen regels na te leven c.q. te traag en log is om ze aan te passen aan de huidige gebruiken. Quote:
Wet: het is verboden om een weedplantage te hebben Gebruik: Elke woonwagen in Maastricht heeft er minimaal één! ![]() Denk niet dat ze de wet ooit gaan aanpassen ![]() Wat wil ik hiermee aangeven, niet elk gevaarlijk gebruik zal ooit legitiem worden..........en persoonlijk vind ik dat gestunt achter de safetycar niet kunnen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 24-05-2004 at 12:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Citaat van MS: "Today, I don’t think I could have really challenged him, but nevertheless when the accident with Montoya happened I was leading the race. So the situation is that the race leader was knocked out of the race after being hit by a back marker. I am sure there was no deliberate intention on his part and I accept the Steward’s decision. I was accelerating and braking just as we do when we go to the grid and in the standard way when running behind the Safety Car. The tunnel was not even the first place I had done it as I had used the same procedure earlier in the lap. A bit of smoke off the wheels is quite normal in these situations as you try to get heat into the front tyres and the brakes. After not the most successful weekend for us, I am really looking forward to next weekend when we will already be at the Nurburgring for one of my home races." Verder kan je op f1Racing.nl de reactie van Trulli lezen, die zat toch wel op de eerste rij bij dit voorval denk ik: "Ik heb echt bewust een beetje afstand gehouden tussen mezelf en hen," verklaarde Trulli. "Montoya liet echt geen ruimte tussen zichzelf en de Ferrari. Ze doken ook heel snel Mirabeau in en ik dacht toen al dat er wel een crash zou kunnen komen." Volgens Trulli liet Montoya dus echt geen ruimte, waar is die dan mee bezig als je weet dat hij reeds een ronde aan zijn broek heeft... ![]() Enfin we kunnen er over blijven discussiëren, iedereen heeft toch zijn eigen mening. Ik heb mijn mening hierbij duidelijk gemaakt en ga het daar bij laten. Schumacher had toch niet kunnen winnen omdat hij nog een pitstop moest maken maar ik had graag gezien of hij nog bij Button en Trulli geraakt was, dat had toch ook spannende momenten kunnen opleveren. Ondanks alles heeft Trulli een prachtige en dik verdiende overwinning behaald en daar ben ik persoonlijk heel blij mee. Trulli heeft in Monaco altijd al sterk gepresteerd en de laatste ronden waren zeer aangenaam om te zien. Button kwam dan wel korter maar Trulli wist goed genoeg dat hij hem toch niet zou kunnen passeren op het smalle Monaco en hield het zaakje mooi onder controle. Last edited by DJ Scorpio; 24-05-2004 at 13:09. |
|
||||
|
||||
Kan het toch niet laten om nog even deze reactie te posten, komt van het forum van f1world.be en ik deel deze mening
![]() De fout ligt bij Montoya, Schumacher warmde gewoon zijn remmen op. Dit gebeurt 100 keer tijdens een safetycar situatie. Schumacher had tijdens die safetycar situatie al eerder dit gedaan in de tunnel. Montoya reed al rondenlang asociaal dicht op MS, vijf wagenlengtes is de algemene maatstaf, hij liet hooguit vijf meter. Het enige wat je MS kan verwijten is of het zo slim is om het in de tunnel te doen. Aan de andere kant heeft hij het eerder gedaan en had Montoya dus alert moeten zijn. De tunnel is ook vrijwel de enige plek waar je echt temperatuur in je remmen kan krijgen. De conclusie is dus dat Montoya gewoon fout zat maar dat er verzachtende omstandigheden zijn. |
|
||||
|
||||
5 wagenlengtes geld enkel voor de eerste wagen. De rest moet zo dicht mogelijk rijden.
|
||||
|
||||
efkes van onderwerp veranderen, zonder Off topic te gaan:
Voor de GP van Monaco moesten ze bij Jaguar iets speciaals doen: reclame maken voor de film Ocean's 12. Hiervoor hadden ze niet enkel de kleuren van de wagen aangepast, ze hadden op de neus van beide wagens ook een diamant laten aanbrengen, elk ter waarde van $250.000. Nu, zoals bekend is Klien met zijn neus in de barrière beland, ter hoogte van Loews. Na de wedstrijd bleek dan ook de diamant van Klien verdwenen. Ze zijn er nog steeds naar aan het zoeken....
|
||||
|
||||
ook snugger, een diamant op de neus van de wagen. Zeker een slimme ingenieur voor nodig gehad
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|