De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-03-2005, 06:27
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

heb hier nog iets meer dan de helft
Old 11-03-2005, 10:32
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Aan de bedeling moet duidelijk ook gewerkt worden ....want 5000 strooibriefjes in de vuilbak is ook geen oplossing.
Denk eraan hoe gezellig Wheelscafé ook is niet iedereen gaat er naar toe.... wegens te ver uit de buurt en niet elk team gaat wekelijks gaan trainen, maw. moest Andy 5000 pintendrinkende bezoekers (klanten) krijgen per week dan zou hij vlug binnen zijn
Dus geen goed idee om deze briefjes daar integraal te leggen, misschien hooguit een 500 stuks.
Daarom stel ik voor Dries: om alle deelnemende teams te contacteren bij de eerste race om de namen en adressen te hebben van elk team en zodoende de strooibriefjes te verdelen over alle team. vb: 40 teams = elk 250 briefjes welke ze maar moeten verdelen op cruciale plaatsen in hun streek. (vb. een 5 tal zaken in hun streek zoals café, jeugdhuis, videotheek, ouw mannekenshuis enz...)
Natuurlijk komt daar een verzendingskost bij kijken.....40 postpakjes, dus die kosten moeten ook eventueel door de sponsors gedragen worden, voor mij geen bezwaar.
Wat denk je ?
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 12:20
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

De flyers voor de 2de race zullen aan alle teams bedeeld worden tijdens de briefing van de eerste race.
Alle flyers zijn trouwens reeds geleverd bij Zolder en liggen daar klaar.
Geen verzendkosten nodig, ik zorg er wel voor dat elk team zijn pakje krijgt tijdens de briefing om uit te delen.
We zullen er wel voor zorgen dat de flyers deze week nog verdeeld worden wat betreft de eerste race.
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 12:30
De Paddock Regular

Hey Dries,
Er komt wat bij kijken,hé ?
Da's goe nieuws dat ze allemaal zullen terecht komen.
De mijne zijn ook reeds links en rechts aan de man gebracht, dus als iedereen dit zou doen = het doel bereikt.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 12:44
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie

Wij hebben er gisteren nog 500 meegenomen bij de wheels om op Racing show aalst uit te delen.

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 12:45
De Paddock Enthousiast

Ik ben niet zeker maar ik vermoed dat Peter Baert en Pitstop TV ook iets gaan doen voor de Zolder Touring Cup, ik ben benieuwd naar het resultaat
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 13:01
De Paddock Regular

Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier
straks ben ik verplicht om verder te doen
Luc
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 13:04
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by GM RACING
Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier
straks ben ik verplicht om verder te doen
Luc
Ge gaat toch niet stoppen hé Luc, ik ben wel mijnen boek aan het schrijven van "10 jaar sleutelen". Volgens mij kunt ge nog 5 jaar mee in de megane, dan zou ik toch eens uitkijken naar n'een goeie Viper om u wat te gaan amuseren.
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 13:17
christophe's Avatar
christophe christophe is offline
De Paddock Rookie

Wij hebben er gisteren ook een 500 tal opgehaald en reeds verdeeld in het antwerpse.
Deelnemerslijst is zopas in onze mail verschenen, al 33 starters en er zijn er nog een deel die nog moeten verschijnen.
Waarschijnlijk meer volk als vorig jaar.

www.euroracing.be
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 13:19
De Paddock Enthousiast

Wij zijn de website aan het aanpassen met alles er op en er aan.
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 14:50
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Dries, misschien moeten we toch eens denken aan een invulformuliertje om op de briefing alle teams of teamleden hun gegevens te laten op invullen. Zo hebben we direct van iedereen alles wat we nodig hebben.
Als Zolder deze gegevens niet wil vrijgeven, dan kunnen we ze toch zelf proberen verzamelen?

Serge
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 14:54
De Paddock Enthousiast

Als iemand zich dat gedeelte wil aantrekken graag. Ik zal het formulier maken, maar divers mensen zullen moeten helpen om dat door iedereen te laten invullen. Iemand die zich geroepen voelt om alle boxen af te gaan om iedereen alles te laten invullen. Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 17:00
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Als jij het formulier maakt wil ik gerust de prints al maken en snijden. We hebben een grootvolume printer staan hier, dus geen probleem. We kunnen die formulieren ook al uitdelen op de briefing. Enkel nog een vrijwilliger om eens alle boxen af te lopen...
Reply With Quote
Old 11-03-2005, 17:06
De Paddock Enthousiast

OK, je hebt deze dit weekend in je mailbox. Is eigenlijk al klaar maar wil alles nog even nakijken. Momenteel te druk met het bestellen van de teamkledij en het stylen van de Clio.

We hebben een moment gespeeld met de gedachte om opnieuw URL's toe te laten op de Clio zoals in 2002 maar ik denk dat we het toch niet gaan doen. Heb alle threads nog eens gelezen van toen en ik kreeg het weer even warm. Het feit dat enkelen denken dat we er het ganse seizoen van hebben kunnen racen bracht me weer met beide voeten op de grond. Niet doen Dries, je haalt er enkel maar een pak zever mee op je hoofd.

Nochthans zou het ook kunnen dit jaar, we starten weer van een maagdelijke witte Clio.
Reply With Quote
Old 12-03-2005, 18:52
De Paddock Enthousiast

Toch even kijken op de touring cup site mannen, wij kregen gisteren toch wel enkele belangrijke zaken die zeker voor de nieuwe teams van toepassing kunnen zijn.
bv) waar de pitmuurarmbanden afhalen.

Alle kaarten voor de wagens en de vrachtwagens zullen klaarliggen op P69.

Opgelet voor helmen en overalls = zeker strenge controle !!!!

www.touring-cup.be
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules