![]() |
|
|
|||
|
|||
Testresultaten na 4 dagen:
Alle Bestzeiten auf einen Blick 1. Pierre Kaffer Audi A4 DTM 2:13.689 Min. 155 Rd. 2. Bruno Spengler AMG-Mercedes C-Klasse 2:13.749 Min. 228 Rd. 3. Rinaldo Capello Audi A4 DTM 2:14.086 Min. 132 Rd. 4. Gary Paffett AMG-Mercedes C-Klasse 2:14.260 Min. 117 Rd. 5. Heinz-Harald Frentzen Opel Vectra GTS V8 2:14.312 Min. 138 Rd. 6. Jamie Green AMG-Mercedes C-Klasse 2:14.701 Min. 186 Rd. 7. Jean Alesi AMG-Mercedes C-Klasse 2:14.721 Min. 127 Rd. 8. Manuel Reuter Opel Vectra GTS V8 2:14.943 Min. 216 Rd. 9. Christian Abt Audi A4 DTM 2:14.948 Min. 138 Rd. 10. Alex Margaritis AMG-Mercedes C-Klasse 2:15.069 Min. 119 Rd. 11. Stefan Mücke AMG-Mercedes C-Klasse 2:15.148 Min. 103 Rd. 12. Frank Stippler Audi A4 DTM 2:15.329 Min. 57 Rd. 13. Allan McNish Audi A4 DTM 2:15.357 Min. 74 Rd. 14. Laurent Aiello Opel Vectra GTS V8 2:15.378 Min. 152 Rd. 15. Bernd Schneider AMG-Mercedes C-Klasse 2:15.454 Min. 100 Rd. 16. Marcel Fässler Opel Vectra GTS V8 2:15.488 Min. 220 Rd. 17. Mika Häkkinen AMG-Mercedes C-Klasse 2:16.462 Min. 85 Rd. 18. Tom Kristensen Audi A4 DTM 2:17.720 Min. 10 Rd. 19. Martin Tomczyk Audi A4 DTM 2:19.371 Min. 69 Rd. 20. Mattias Ekström Audi A4 DTM 2:30.936 Min. 61 Rd. De DTM kampioen het allertraagste ![]() |
|
||||
|
||||
De tijden zijn natuurlijk niet representatief, aangezien ze slechts twee dagen in droge omstandigheden hebben kunnen rijden en sommigen pas op donderdag toekwamen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ben ook Vrijdag geweest, en alhoewel het ITR had bekend gemaakt dat deze tests zonder toeschouwers zouden plaats vinden waren er toch een aantal "dappere" die het tunneltje onder de raddion gebruikten en zo in de DTM Paddock terechtkwamen, en wat wil je meer als DTM liefhebber, Zon
![]() ![]() ![]() even later Aiello, Schneider .... en dan de test zelf , .... voor mij blijft het een megabangelijk geluid die DTM bolide's en hoewel mijn voorkeur OPEL is zie ik allemaal even graag passeren, .... het was zeker de moeite en het proberen waard .... hopelijk komen ze volgend jaar terug ... greetz ![]() ludwig
|
||||
|
||||
Ik heb ook enkel positieve commentaar, dinsdag kon je zelfs zonder problemen rondslenteren in de pits, donderdag ging dit niet meer (tenzij je dit heel lief zou vragen aan één van de teams misschien
![]() ![]() Ik kijk al uit naar de presentatie volgende week ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Beeld u zelf die situatie 's in voor ge andere mensen gaat lastig vallen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en... Integra ... beetje op uw woordkeuze letten a.u.b. want als je elke paddocker die op zoek gaat naar een foto of handtekening van of met zijn idool een "meute onnozelaars" gaat noemen .... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @Integra : Ik heb daar beleefd staan wachten tot Mika buitenkwam, er stonden buiten mij nog een paar mensen. Volgens mij is het toch maar een kleine moeite om dan enkele minuutjes de tijd te nemen voor een paar foto's en handtekeningen... Hij was zich toen toch al gaan omkleden en ging die dag niet meer rijden... Ik heb er begrip voor dat rijders niet iedereen kunnen plezieren en dat men niet altijd vrolijk kan zijn, maar een beetje moeite voor zijn fans is toch wel het minste wat hij voor ons kan doen.
|
|||
|
|||
€ integra,
Ik ging al naar F1 wedstrijden 16 jaar voordat je geboren bent, en nog langer naar races in Zolder. Mijn plezier tijdens een raceweekend is het zoeken naar rijders en een handtekening op EEN FOTO (geen papiertje) te krijgen. Als jij me dan een ONNOZELAAR vind, wil ik wel eens kennis met je maken een volgende test dag op het circuit van Zolder!!!! Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar je moet wel eerbied hebben voor de hobbies van anderen!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|