![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Yvonne |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Belcar de top van Europa noemen gaat echter veel te ver.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis. Als ze in Vlaanderen +/- 45 wagens aan de start krijgen met hier en daar een autosport-vluchteling uit Nederland en Duitsland dan doe je het zeer zeker niet slecht in deze tijd. De gigantische (sponsor)markten van Frankrijk en Italie krijgen dit niet voor elkaar. Het enige wat ik wilde aangeven is dat de tendens dalende is voor de Belcar, tijd om wakker te worden en corrigerende maatregelen te nemen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind dat we heel trots mogen zijn op zo'n kampioenschap! Nu ja jij kunt natuurlijk trots zijn op de DSC ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Begrijp me nou niet verkeerd, Belcar is een topkampioenschap waar België serieus trots op mag zijn en wat ik met veel genoegen en respect volg. Ik ben het simpelweg niet eens met de stelling dat het de top van europa is. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Denk dat Goossens-Vosse-Kumpen van minstens hetzelfde kaliber zijn
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
jamaar gemiddelde coureur, dat heb je overal he. In Italie en Frankrijk rijden er ook minder goede piloten he denk maar Pierre Martinet die vorig jaar de 24 uur van Spa heeft gereden bij PSI die reed in 3de op de radilion en heeft er meermaals bijna een auto in het gras geduwd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Bij het Italiaans GT kampioenschap mogen ze al blij zijn als ze 25 wagens op de startgrid hebben, in Belcar zijn het er ruim 40: toch wel een verschil
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|