![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Omdat je op geen enkele lane perfect even snel kan rijden (is op geen enkel slotcircuit mogelijk)... hebben jij en je team-maat elk 2 minuten om je te qualificeren op een lane naar keuze... simple as that...
In dit geval zal de wedstrijd zelf worden verdeeld in manches van de eerst vier gekwalificeerden... in de tweede manche vertrekken van op de tweede startrij de laatste drie... samen met de wagen die op lane 4 moet rijden volgens het schema. Dit schema wordt verder gevolgd tot elk team evenveel maches op elke baan heeft gereden... Je team rijdt dus in deze vijf uurse drie keer op elke baan... G. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand waar of hoe een body van een Porsche GT3RS vast te krijgen ?
Blijkbaar kan je hier alleen maar verder met een Tamiya + transkit ... Indien niet te vinden kunnen we ons eventueel wenden naar Skyline of Nizmo (indien toegelaten ...). |
|
|||
|
|||
GT3RS is enkel in Tamiya + transkit te krijgen en in volledige resin...
Anders reden wij ook met een GT3RS... nu dus met de 575... Het is uiteraard toegelaten om nog voor een andere body te kiezen... zolang hij maar in de lijst met toegelaten wagens staat... ALs onze 575 niet goed genoeg is... (lees: veel te zwaar) dan rijdt mijn team ook met een Porsche GT2 hoor... Wat het 575 project betreft... binnenkort wordt er een thread gestart.. G. |
|
||||
|
||||
Het is ondertussen een tijdje geleden dat we nog iets hoorden van mijne copain Dragonfly.
Ik kreeg ook geen reactie op een privat mailtje van gisteren ... |
|
||||
|
||||
Het wordt plotseling wel heel erg stil rond de slotrace. Voor zover ik kan nagaan zijn wij het enige team dat aan het bouwen is? Hoe is de situatie nu in het kamp van Huudo en Juha enerzijds, en Pat en Dragonfly anderzijds?
|
|||
|
|||
Ik vraag het me ook af...
In mijn kamp liggen de werken eventjes stil omdat er voor vanavond nog veel moest gebeuren om de Group A's klaar te stomen... G. |
|
||||
|
||||
na intern beraad hebben wij besloten om verder te gaan met de bouw van de Nissan. Wij gaan dus door.
|
|||
|
|||
Gelukkig...
Huudo neemt de draad ook wel terug op hoop ik... G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus mijn voorstel is om de meeting (althans die waaraan wij zouden deelnemen) enkele maanden uit te stellen zodat we tijd genoeg hebben om zelfs eventuele tegenslagen op te vangen en allemaal met een prachtig concours d'elegance-model voor de dag te komen. Anders vrees ik dat er misschien maar 1 Paddock-team aan de start zal staan... |
|
||||
|
||||
Voilà de nieuws van den equipe Dragonfly - Pat ...
Ikke denken den Dragonfly zitte nu aan den après-ski in den Autriche en de bouwen en speeten van de carros is de minste van zenne probleem. Heeft 'm gelijk of heeft 'm gelijk ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denkt de rest hiervan?
|
|||
|
|||
Ik wil het geheel inderdaad verleggen hoor... geen probleem...
Maar we hebben dan wel een vaste datum nodig... dat iedereen weer kan dan... Voorstellen... April ergens? G. |
|
||||
|
||||
1-2 rij ik rally, 8 zit ik in Tielt (en huudo ook), 9 in Henegouwen, 22 in Komen, 29-30 in Jambes (huud ook). Dus het enige wat daar kan is 16-17, wat mij heel goed uitkomt.
![]()
www.rallyfoto.be Last edited by Juha; 30-12-2005 at 14:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|