![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
en er zijn ook foto's !! http://www.dtm.de/fotoalbum.de.php?id=152 |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
De nieuwe Mercedes in dwarsprofiel:
![]() De 2005 Mercedes ter vergelijking: ![]() Een vergelijking in vooraanzicht: ![]() ![]() Last edited by gwyllion; 28-02-2006 at 11:49. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ehm die witte wagen is volgens mij een 2004 wagen?
|
|
|||
|
|||
De ontwikkeling nieuwe Mercedes lijkt al een stuk verder te staan dan de nieuwe Audi: HWA heeft 2 nieuwe wagens bij in Vallelunga (Hakkinen en Spengler gisteren en vandaag) en Abt is aanwezig met 1 gecamoufleerde nieuwe wagen en 2 oude wagens.
Van de nieuwe Audi bestaan nog niet veel foto's dus is een duidelijk vergelijking met het vorige model moeilijker. ![]() ![]() Weinig wijzigingen op het eerste zicht ![]() Last edited by gwyllion; 28-02-2006 at 12:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Kan er iemand de foto's van de nieuwe Mercedes zoeken? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
HHF naar Audi...
|
|||
|
|||
Frentzen zal woensdag al in Vallelunga beginnen testen.
Spijtig voor McNish. Of zou Abt een 5de wagen kunnen inzetten? Waarschijnlijk niet, aangezien je dan extra pit mensen nodig hebt... Last edited by gwyllion; 28-02-2006 at 12:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Die heeft inderdaad Hakkinen op de achterruit staan. De wijzigingen zijn in dat geval extreem minimaal: die rand onderaan tussen de 2 wielen heeft een iets andere vorm. Meer verschillen zie ik zo op het eerste zicht niet.
De tijden vandaag zitten een stuk dichter op elkaar (omdat het droog is): http://live.dtm.de/index.htm. Bij Mercedes rijden Splenger en Hakkinen met de nieuwe wagen. En bij Audi enkel Ekstrom. Of Kristensen ook? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik zie alleen verschil onder de deuren.. te hopen blijft hij het zelfde geluid hebben !!!
hah net op pitstop tv gelezen Quote:
![]() Last edited by smiley; 28-02-2006 at 13:59. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|