![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
NGT voorlopige pole in klasse 3
![]()
|
||||
|
||||
Wie is die Mutch op GS BMW V8 ??
Amai toont nog maar eens hoe snel de wagen wel is! |
|
||||
|
||||
wow 3 klasse 1 wagens waarvan de 3de op 9seconden staat.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Hehe jep raceboy kwou het net ook posten,
Men ideetje was dan toch niet zo slecht ![]() Miss aparte kwali en daarna gewoon gezamelijke grid vormen eh? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Wie echt de "pre-historie" wil meemaken, raad ik een bezoek aan het mediacentrum van Monza aan. Toen ik er begin dit jaar was voor het WTCC (een FIA WK!!), waren er voor de tientallen journalisten slechts enkele verbindingen ter beschikking. Schandalig prehistorisch voor een F1-omloop. ![]() Misschien toch maar uitkijken voor lieden die hier des-informeren ... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vermoed dat de Rhino's achter het Belcar-veld zullen starten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal ging 1 van de Zwaans broers met een F550 van Wieth rijden, maar staat er zo te zien niet tussen... spijtig, zeker nu ze samen met Belcar gaan rijden. De snelste in kwali bij de rhino's zitten aan 1.47, die kunnen dus ook voor 3de plaats algemeen gaan vs GS V8 en Prospeed RS... zou nog tof kunnen worden! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() BTW, Peter, in BEC zijn er iets meer wagens dan 10 (niet veel meer), en ook in de BSC loopt het aantal deelnemers hoger op dan 6... Dit puur ter info. Uitslagen en live results zijn hier te vinden: http://www.raceresults.nu/ResultsUit...e/Default.aspx (Moesten deze uitslagen niet correct zijn, dan verzoek ik jullie allen om niet op de pianist te schieten, maar om de componist eventjes aan te spreken. ![]() Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ACO/Le Mans is schandalig van Internet - Was er vorig jaar tijdens de WSbR...Internet is er superduur (geloof 20€/24u) en dan nog supertraag WiFi - nooit zo'n traag internet gezien... Wat echt de kroon span vond ik Donington....Superoud - de voorzieningen zijn schandelijk (en dan nog die typische engelsen waar je dan nog zo'n adapter voor Internet nodig hebt...)
|
|