![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nee, effe serieus en off topic. Ik zal nooit met iemand spotten die spelfouten maakt of zo, want ik weet dat heel wat mensen daar niks kunnen aan doen (denk maar aan dysorthografie of dyslexie). Back on topic: Ik vind het gewoonweg schitterend voor PSI en Menten! ![]() Ik hoop dat ze hun pole kunnen verzilveren in de race morgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ de typefout verbeteraars: jongens jongens zitten we op school??
Quote:
Dan kun je wel zeggen dat die gasten van Red Racing en Yvon & Porta serieus hun best hebben gedaan vindt ik! En ivm de livery van hun Lister kan ik 1 ding zeggen: teleurstellend! Hun livery tijdens de FFSA GT meeting met die witte-rode strepen her en der zijn veel schoner als hoe ze nu rijden! Livery FIA GT Paul Ricard: ![]() Bron: fiagt.com Livery FFSA GT ![]() Bron: redracinggt.com Last edited by Viper GTS-R***; 19-08-2006 at 22:25. |
|
||||
|
||||
Is dat dezelfde Lister waar vorig jaar Keen/Halliday mee reden?
|
||||
|
||||
Quote:
Red Racing rijd vanaf begin 2005 al met deze wagen dus lijkt het mij onmogelijk. Chassis van Lister Racing van vorig jaar was de 121. Creation Autosportif heeft in 2004 nog met hun Lister (119) gereden maar in 2005 niet meer. Dus veel kans dat het die van Creation is waarmee Red Racing nu meer rijd. |
|
||||
|
||||
Oké het gaat dus niet om een ex-creation exemplaar.
In 2005 reed Red Racing nog met de zwart met gekleurde kanten livery van Lister Racing zelf! Het is dus een ex-lister racing exemplaar chassis 118 ofwel 122. Maar die van Lister Racing van vorig jaar (121) dus niet evenmin Creation's wagens (119-120). http://www.redracinggt.com/modules.p...Dijon&numero=1 |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Corvette rules @ Paul Ricard
![]() Hopen dat PSI & GLPK het kunnen afmaken in de race. (Het = Maserati ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik zou zeggen 'daar lijkt dat concurentie dit jaar te sterk voor'. Maar vorig jaar was nu ook niet om te zeggen paece of cake hé... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
On topic: wat is de reden dat Zakspeed niet gereden heeft?
|
||||
|
||||
@ corvetteboy: sorry ik ben vergete te vermelden c6-r zege.
@ integra: in 2de training is 1 van de cilinders kapot gegaan. Ze belden Saleen op en die hebben ervoor gezorgt dat er een ORECA mecano ervoor gaat zorgen dat het motor-cilinder probleem opgelost gaat geraken en ze morgen nog vlug even alles kunnen testen in warm-up. bron: project-lemans.de ofwel was het endurance-info.fr/com en ivm die paece-piece oké iedereen maakt wel eens fouten hé ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oké dat zilveren dak weet ik niet goed... Lister van vorig jaar: ![]() Bron: fiagt.com Jep zéér veel gelijkenisen. Begin mij nu ook vraagtekens te stellen. Het zou wel kunnen dat ze vorig jaar met oud (ouder) exemplaar hebben gereden en begin dit jaar het exemplaar van lister zelf van vorig jaar mogen gebruiken of gekocht hebben. Als je het echt wilt weten zul je hen eens mailtje moeten sturen hé... ze sturen normal gezien tamelijk snel terug. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|