De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-10-2007, 23:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by brr01 View Post
Wat me dit weekend weer is opgevallen is het schandalig weinig publiek dat er nog naar een race komt kijken.
Zojuist even wat persreutels doorgespit maar ik kan nergens een getal vinden over het aantal toeschouwers. Dat is een veeg teken Er zijn wel wat oorzaken te bedenken waarom er eventueel minder toeschouwers waren dan gehoopt.
  • Teveel evenementen op het einde van het jaar (Dank u Spa voor de mislukte verbouwing voor de toeschouwer)
  • Het gure weer
  • De F1 op TV
  • De belabberde faciliteiten op CZ voor toeschouwers (Ga, die Roger toch maar eens een briefje schrijven. Wederom mijn enkel verstuikt wegens nalatig onderhoud op en langs het circuit!)
  • Slecht bijprogramma
  • Vriendelijk personeel aan de Gates (heb echt mijn best gedaan om het protocol te volgen, die lul aan Gate 2 snapte het wederom niet! )
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-10-2007, 05:41
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Er zijn wel wat oorzaken te bedenken waarom er eventueel minder toeschouwers waren dan gehoopt.
  • De belabberde faciliteiten op CZ voor toeschouwers (Ga, die Roger toch maar eens een briefje schrijven. Wederom mijn enkel verstuikt wegens nalatig onderhoud op en langs het circuit!)
  • Vriendelijk personeel aan de Gates (heb echt mijn best gedaan om het protocol te volgen, die lul aan Gate 2 snapte het wederom niet! )
Als je spreekt van onderhoud op en naast het circuit, daar heb ik ook voorbeelden van gezien. De mensen die de TV coverage verzorgden hadden hun kabels t.h.v. de hospitality tenten van JetAlliance en Vitaphone netjes gelegd daar waar normaal de persfotografen kunnen doorwandelen (tussen de vangrail en de draad). Bleek dat men er achteraf niet beter had op gevonden dan de afwatering van de tenten in dat 'grachtje' te laten uitkomen met als gevold een vieze, vettige, stinkende smurrie. Ik heb die heren hun kabels al vloekend eruit zien halen en ik denk dat het voor de fotografen ook niet aangenaam werken zal geweest zijn...

Geen probleem qua binnenkomen op zaterdag maar toch aardig om weten... liet zaterdag omstreeks 08:00 mijn papier scannen en 't lukte niet direkt. Na wat proberen dan toch en de barcode was onleesbaar. Er ontstond al meteen een discussie of het om een ticket ging gekocht bij Dexia of CZ zelf, aangezien ik het tweede had kon dat geen probleem zijn. Er kwam al iemand met een rolleke reservebarcodes aan tot er daar ineens ene zegt: 'jamaar, ge kunt pas scannen vanaf de middag'... Gevolg was dat ik rustig naar binnen wandelde en een van de mensen die daar moeten scannen lichtjes uit de bol ging en even naar binnen stormde om te vragen hoe dat nu weer kon en waarom zij er niks van wisten... Helaas ken ik het vervolg van het verhaal niet maar 't zegt toch weer genoeg over de communicatie.
Reply With Quote
Old 24-10-2007, 09:05
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
Als je spreekt van onderhoud op en naast het circuit, daar heb ik ook voorbeelden van gezien. De mensen die de TV coverage verzorgden hadden hun kabels t.h.v. de hospitality tenten van JetAlliance en Vitaphone netjes gelegd daar waar normaal de persfotografen kunnen doorwandelen (tussen de vangrail en de draad). Bleek dat men er achteraf niet beter had op gevonden dan de afwatering van de tenten in dat 'grachtje' te laten uitkomen met als gevold een vieze, vettige, stinkende smurrie. Ik heb die heren hun kabels al vloekend eruit zien halen en ik denk dat het voor de fotografen ook niet aangenaam werken zal geweest zijn...
Ook voor ons als fotograaf was het niet ideaal. Men moest achter de draad door en dan er weer onder. Maar als er te veel volk stond had je weer geen plaats.

Stinken deed het natuurlijk ook. Al die pasta en erwtjes

Mvg...
Reply With Quote
Old 24-10-2007, 09:08
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar had Hezemans problemen met de motor in de training. Het gevolg was dat hij die moest wisselen en minder vermogen had.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=8938
Reply With Quote
Old 24-10-2007, 10:50
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
De Belcar is wel nooit zo luidruchtig geweest als de Fia dit weekend. Mijn oren suizen nog...
De wagen van de gebroeders Thiers maakte vorig seizoen toch ook een hoop kabaal. Dat scherpe geluid deed echt pijn aan mijn oren.

Ik heb weer genoten van het gebrul van de Corvettes, en de bijhorende trillingen in de grond als ze voorbij kwamen. Deed me weer denken aan de SRT Corvette.

Het verschil in snelheid was duidelijk te zien. Belcar leek wel een beetje op één of andere clubrace ten opzichte van FIA GT.
Old 24-10-2007, 11:23
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
De wagen van de gebroeders Thiers maakte vorig seizoen toch ook een hoop kabaal. Dat scherpe geluid deed echt pijn aan mijn oren.
Ik denk dat er bij mij al gewenning is opgetreden in dat geval...
Old 24-10-2007, 14:42
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Ik wist dit niet waar ik dit kon plaatsen, maar het leek me wel even leuk om het te laten zien:

Chrysler Viper GTS/R Oreca 1999
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=7870be9e

Cirtek RAR GT Aston Martin DBR9 2005 (middle east Aston Martin kleuren)
waarschijnlijk net toen terug van de race in Bahrain
http://www.autogespot.com/viewimages...17032007102355

Aston Martin DBR9 AMR 2007
http://www.autogespot.com/viewimages...22072007235959

Maserati MC12 Corse (op kenteken???)
http://www.autogespot.com/viewimages...22052007202925

Belcar Mosler 2008:
http://www.autogespot.com/viewimages...09102007170221

Lammertink Porsche 996 GT3-RSR 2005, terug uit Bahrain.
http://www.autogespot.com/viewimages...17032007103200

Spyker C8 Spyder GT2-R
http://www.autogespot.com/viewimages...17032007103717
Reply With Quote
Old 24-10-2007, 17:00
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Op het gure weer na, vond ik het een zaaalig weekendje Zolder! Het was dan ook een genot om meer dan 15 GT1's loeihard te zien racen op de limiet en er soms over...

Het was een zeer mooi podium vind ik, met 3 verschillende wagens en teams. Biaggi kon z'n wereldtitel vieren op het podium, Kumpen en Longin schitterden voor eigen publiek terwijl Wendlinger en Sharp zonder discutie de snelste waren op de Zolderse piste!

Met de Belcar en de BTCS als nevenprogramma was de timing overvol en hadden we -anno 2007- van 's morgens tot 's avonds een mooie kwaliteit op de piste. (alleen één heel stomme zet van SRO om de BTCS ipv de Belcar voor de FIA GT te laten racen op zondag! De BTCS reed voor een volle tribune, terwijl halfweg de Belcar veel volk naar huis was door de kou, én voor de F1...)

Maar over de publieke opkomst valt er volgens mij écht niet te klagen -rekening houdende met het weer en de promotie-!
Op zondag was de blauwe tribune aan de Jacky Ickx Chicane OVERVOL, terwijl in de Villeneuve en vooral aan de nieuwe chicane het ook zwart zag van het volk! (tijdens de FIA GT race)

De Belcar paddock vond ik maar rommelig ingedeeld!
OK, er zaten enkele top GT3 wagens in de boxen, maar dan nog kan je de Belcar veel beter (lees: professioneler) laten overkomen aan het grote publiek dat er nu was...

De paddock van de FIA GT was uiteraard prachtig om te zien, het blijft ongewoon om z'n prachtige trailers op één lijn te zien pronken in Zolder ...

Last edited by Mr.Dallara; 24-10-2007 at 17:03.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules