|
|
||||
|
||||
Niet iets waar ik aan begin ... figuren schilderen. Daar heb ik het geduld en de kunde niet voor.
Misschien nog even iets aanpassen als het nog kan. Het stof onder de kin is een beschermlap in Nomex die verbonden is met de helm en dus ook dezelfde kleur heeft (rood) als de rest van de Nomex kleur. Niet dat het zo'n drama is, maar ... ge kent me hé, ne komma neuker ... Die gedachte om de piloot te interviewen aan de start ... DOEN! Sounds nice for a change!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat een brandvrije balaclava dat die mannen dragen. Of zit ik er ook naast?
|
||||
|
||||
Quote:
Let trouwens op de foto ook op de nagenoeg onzichtbare snor van Colebunders... |
|
||||
|
||||
Quote:
Deels akkoord. Gulfie heeft gelijk: als je de referentie foto bekijkt zie je dat de witte balaclava de kin zelf bedekt, en onder de kin zit dan de rode lap van de helm. Bij de 1/24 bemanning hangt de balaclava onder de kin, en is er geen lap. Maar met of zonder die details; schitterend werk.
|
|||||
|
|||||
Quote:
Als er geen zo'n categorie georganiseerd wordt, doet je diorama gewoon mee met de rest van de civiele voertuigen in de betreffende categorie. Niks mengeling met militaire voertuigen. Maar dat terzijde, ik meende dat het hier al eens gesuggereerd was, verkeerde interpretatie van mijnen twege. Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bon, ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, en toen ik mijn Focus meenam naar Nieuwegein (het allereerste jaar dat we samen gingen) stond die op een diorama-plaat en moest ik dat diorama wel degelijk tussen de militaire dio's zetten. Daarna heb ik het eerlijk gezegd niet meer geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
- Geen geduld, zegt diegene die auto's compleet opensnijdt en er dan de helft in scratched... - Geen kunde, is te leren... |
|
||||
|
||||
Of je ze nu wil verwijderen of minderen qua dikte maakt niets uit. Wegschuren gaat niet vanwege de rubberen substantie, dus moet je ze wegsnijden, en om dat te doen kom ik er gewoon niet bij met een scalpel. We spreken er nog wel eens over als je het zelf geprobeerd hebt. Versta me niet verkeerd, ik vind het vreselijk dat je ze lelijk vind, maar ik krijg het gewoon niet beter. 't Is niet van niet willen maar van niet kunnen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Guido; 03-01-2008 at 01:36. |
|
||||
|
||||
Kan natuurlijk ook. Start of finish, daar was ik nog niet uit.
|
|
||||
|
||||
Ik zeker ook niet, maar daarom volg ik nauwgezet de werkmethode uit "The Verlinden Way". En de Cois deed het precies zo.
|
|
||||
|
||||
De mannen dragen een witte nomex baclave maar hun helmsluiting die onder hun kin loopt is inderdaad rood zoals gulfie al gezegd had. Zelfs te zien op de foto die je laat zien ...
|
|
||||
|
||||
is dat een logoke van GLPK op zijn helm of zie ik dat verkeerd...
|
||||
|
||||
Dan zou ik de finish nemen. Het komt, volgens mij, weinig voor dat een reporter voor de start van een KP een interview doet met een rijder die zich liever concentreert op wat komen gaat. Bij de finish daarentegen gebeurt het wel veel.
|