![]() |
|
|
||||
|
||||
Fenomenaal! Eigenlijk jammer dat je over dit chassis een body gaat zetten. Zoveel mooi detailwerk!
|
|
||||
|
||||
Prachtig prachtig !!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook nog... maar sprakeloos !
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() En nu gauw een ander bakje zoeken want het loopt bijna over.
|
||||
|
||||
Man,man,man toch dat is fijn gedaan en goed gedateerd van de onderdelen.Daar kan ik nog van leren.
![]() ![]() Last edited by Patsche; 09-08-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de kabels heb ik dunne binddraad gebruikt. Eerst geplooid op de rolkooi en dan zwart gespoten. En de "tie-raps": dit is scheepstouw dat ik heb gebonden met een dubbel knoopje. Een drupje secondelijm op de knoop en klaar. En mannen, bedankt hé.
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met "scheepstouw"?
|
||||
|
||||
echt bizar mooie details !
onwijs mooi gemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
met "scheepstouw" bedoeld hij scheepstouw.
![]() Je weet wel, die touw die men bij modelbouwschepen gebruikt om zeilen en dergelijke vast te zetten. Het word blijkbaar hoog tijd dat je eens een zeilschip gaat bouwen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ook Tim, daarom dat het touw in mijn auto's kruipt.
![]() ![]() En dan nog eens een update. De nafbak werd gemonteerd samen met een stukje kooi en de reservewielen, waarvan de rechtopstaande werd aangepast. Merci Tim ![]() Ook de spanriemen werden erop aangebracht. Hier is ook te zien dat er nog 3 kabels erden bijgelegd aan de andere kant in de koffer. Ook de brandblussers geplaatst: En nog een zicht op het geheel met kooi:
|
||||
|
||||
En dan mijn grootste schrik. Het kofferdeksel.
Heb lang zitten denken hoe dit in elkaar te zetten, en de conclusie: simpel is ook mooi. Dus de 3 delen werden gewoon aan elkaar gelijmd en dan de vleugel erop. En de dry-fit geeft aan dat dit zeker niet zo slecht uitziet. Wel moet er nog wat carbon in de klep komen, maar dat is voor binnenkort. Enfin, hier enkele foto's: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest, wat een interieur, amai nog niet. ![]() ![]() Zie maar dat ge geen kortsluiting krijgt met al die kabeltjes. ![]()
|
||||
|
||||
Hier wordt serieus gebouwd hoor !!!
Fantastische details die je model heel veel meer tot zijn recht komt! ![]() ![]() ![]() Misschien een kleine opmerking (die in het niets verdwijnt bij de rest natuurlijk) Ik zou nog eens wat aandacht geven aan het plaatsje boven de achterste wielkassen, daar waar de vering vast gemaakt wordt. dit is nu in een soort titanium silver geschilderd of zo... Misschien hier nog wat boutjes en detail aanbrengen? Als je dit al van plan waart, dan heb ik niks gezegd hé ![]() Groetjes, Frederic
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dan ook al een stoel klaar. Heb voor het eerst gestoffeerd en is nog niet 100%, maar ben content van mijn eerste poging. Ook de gordels werden aangebracht en deze heb ik ook voor het eerst gereigd zoals het moet en is goed gelukt. Den Guido had mij al een paar keer aangeraden om de verdikkingen op de gordels te maken in stof en dan de decal daarop aan te brengen en bij deze is het dan ook zo geschied. En euhh, Guido, veel beter zo. Bedankt voor deze tip van al zo lang geleden, maar niet vergeten. ![]() Heb ook al de batterij geplaatst voorzien van 2 kabels. Deze wordt nog een beetje gedrybrushed.
|
|