![]() |
|
|
||||
|
||||
Alleen een teken van leven, echter concrete zaken melden ze niet. Dus eigenlik weten we nog niks. Denk er alleen in te lezen dat die LaHaye niet meer lid van het clubje is.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Speedworld zou veranderd zijn naar "Belgian Racing Series Team" olv Hans Van de Ven
|
|
|||
|
|||
Ik heb samen met mijn vader bij laatste race in zolder bij 1 van de hoofdmechaniekers gestaan van prospeed.
En die waren ook wat aan het speculeren. Maar die hebbe toen gezegt dat ze wss ook in " belcar " gaan blijve of beter verwoord ze sowiezo toch een auto gingen inzetten met de rede dat er nationale sponsers vaak nationaal willen gezien worden. Het persbericht dat ze wereld insturen 2 dagen terug is positief maar onvoldoende... Hopelijk komt er binne de week meer duidelijkheid naar teams toe anders heb ik er geen goed oog in. Voor de moment geef ik nog het voordeel van de twijfel maar dat heb ik ook alle voorbije jaren gegeven. |
|
||||
|
||||
Als je op de site gaat zien bij teams staan er al veel namen bij...waar halen ze die dan??
|
|
|||
|
|||
Dat is al niet meer geupdatet van 2010 denk ik.
|
|||
|
|||
lol, allé, t'is weer een rondje van hetzelfde geworden zoals altijd. Of nog slechter als anders...
Ik heb bij mijn planning van het nieuwe seizoen, totaal geen rekening gehouden met "Belcar weekends" of wat er nog vanoverschiet, en blijkbaar heb ik daar niet slecht aan gedaan. In plaats daarvan maar eens naar de weekends van benelux superchallenge gekeken als aanvulling op de diverse internationale wedstrijden die ik wil meepikken, en ik denk dat ik een mooi seizoen tegemoet ga. Hopelijk, en ik vermoed van wel, zullen we in de BSC ook heel wat bekenden kunnen aanmoedigen! Ik kijk er alvast naar uit! Last edited by sturgis; 01-02-2012 at 16:33. |
|
|||
|
|||
En het slechte nieuws blijft zich opstapelen
http://www.belcar.com/nl/nieuws/1436...w-fun-cup.html C U |
|
||||
|
||||
Speedworld, of een van de medewerkers, komt in ieder geval zijn afspraken niet na met betrekking tot centjes en ondersteuning van een clubje vrijwilligers. Trieste man, dat bedragje had ie makkelijk uit zijn eigen beurs kunnen betalen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
http://www.autosport.be/?p=27443
http://sport.turbomagazine.be/news_N...s_wat_nu_.html Het kon weleens een rustig jaar worden.......
|
||||
|
||||
Quote:
Special Open Trophy Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com Last edited by BSOT; 04-02-2012 at 16:09. |
|
||||
|
||||
heb het al eens geschreven ,is hier om zeep en zal niet meer veranderen
|
|
|||
|
|||
Misschien moet de RACB zelf ook eens schoon schip gaan maken....
|
|
|||
|
|||
van nul beginnen lijkt me de beste oplossing, aangezien het doorstarten al een paar keer mislukt is.
Als BRI het overneemt zou het, zoals aangehaald in het artikel, wel goed zijn dat het een paar weekends overneemt van Speedworld, zodat de Belgische kampioenschappen meer dan 1 keer op Spa en Zolder rijden. Het idee van die superweekends dat vorig jaar aangehaald werd, lijkt me wel een oplossing. Minder aparte weekends, maar zoveel mogelijk belgische kampioenschappen samen laten rijden in een weekend. Ik vraag mij wel af waarom de RACB niet meer wil samenwerken met Hans Van De Ven...
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 05-02-2012 at 13:23. |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid en om alle misverstanden de wereld uit te helpen, wij nemen niets over. Starten op een nieuwe lei en integreren is de enige mogelijkheid om snel een oplossing te bieden. Voorstel, financieel plan en kalender later op de dag.
|
||||
|
||||
Zo te zien is er witte rook, de heren hebben een oplossing gevonden volgens de laatste tweets. Krijgen we toch nog wat te zien dit jaar
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-02-2012 at 14:23. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|