De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 27-10-2003, 20:54
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Marshal, neem een busje WD40 mee hé
Old 27-10-2003, 23:24
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Marshal
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week , dit begint serieuse vormen aan te nemen
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt...
Old 28-10-2003, 01:19
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies
Old 28-10-2003, 09:36
Isabelle Isabelle is offline
De Paddock Rookie

Ik wou graag m'n collega's van www.24u.be nog eens terugzien, maar spijtig genoeg heb ik net dat weekend een citytrip richting Berlijn geboekt.

Anders zou ik vast en zeker een spaghetti'tje komen eten zijn. Karten ging ik niet doen. Jullie zouden er toch alleen maar grijze haren door kweken... (en ik zelf waarschijnlijk ook!)

Enfin, have fun in Herselt (maar dat zal er niet aan mankeren zeker!).

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!
Old 28-10-2003, 11:08
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Ik moet ook maar eens gaan oefenen, we zullen het gaan zien wie RaceProjects aan concurentie moet gaan zien.

http://www.auto-sport.nu
Old 28-10-2003, 14:17
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies
Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? 'k had da ergens opgevangen
Old 28-10-2003, 15:41
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally posted by Huudo
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt...
Ik ga zelfs vandaag (dinsdag) rond 21u gaan oefenen. Vooral omdat het zondag een manche van het BIK in Herselt is, maar op deze manier doe ik ook al parourskennis op voor de paddock meeting.
Zal vandaag in ieder geval wel geen goede tijden draaien, want had gisteren kotcantus en ik voel het nog wel
Old 28-10-2003, 15:55
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by flugel
Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? 'k had da ergens opgevangen
Ikke???
Neuh...
Old 28-10-2003, 21:10
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Isabelle

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!
Aha, dan gaan we elkaar nog es zien, ik geef vrijdag les in zolder, bij ERAN, wel te verstaan...

Last edited by Mistery; 29-10-2003 at 12:26.
Old 28-10-2003, 21:18
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Terug een beetje on-topic : alle 12 teams zijn op dit ogenblik ingeschreven, tenzij dat er nog een team wil meedoen en wij (admins) onze plaats afstaan. Elk team telt ook minstens 4 man, maar de 5e en 6e plaats mag gerust in de loop van de komende weken nog aangevuld worden; de prijs verandert er niet door en voor de deelnemende piloten wordt het een beetje goedkoper (en een beetje minder lang rijden ook natuurlijk)...

Wat de karting betreft zit alles dus wel op het goede spoor, maar waar ik nog maar bitter weinig informatie over heb is de spaghetti-maaltijd... Zowel de kartende als niet-kartende mensen zouden me nu toch stilaan moeten kunnen zeggen of ze blijven eten of niet. Ik wil niet met 5000 kg spaghetti blijven zitten en anderzijds zou ik ook niet graag hebben dat je de avond zelf vergaat van de goesting en we met de beste wil van de wereld geen spaghetti meer kunnen bieden... Voor de prijs hoef je het niet te laten en wie na de karting weggaat zonder deel te nemen aan de loting is niet goed wijs... alhoewel dat voor de meesten onder ons (mezelf op kop) eigenlijk wel een goede persoonsbeschrijving is

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 28-10-2003, 22:14
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb ons ingeschreven met 4 als ik me niet vergis, althans toch voor 4 overgeschreven. Ik ga ervan uit dat mijn teamleden allemaal alleen komen = 3 + Inge en ikzelf is dus 5.

Wij zullen dus terplaatse nog voor 1 persoon betalen.

Effe off topic : Marchall + Tibo + ikke wie is onze 4de piloot ?
Hezemans kon toch die dag he mannen ?
Old 29-10-2003, 02:10
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Zal maar eventjes melden (voor ik het vergeet) dat ik ook blijf eten!!!

Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4
Old 29-10-2003, 03:00
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Eten

Er komen misschien nog 2 goede vrienden van mij mee om te komen kjiken, mogen die ook blijven eten?

http://www.auto-sport.nu
Old 29-10-2003, 18:11
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

IEDEREEN mag blijven eten, karters, niet-karters, supporters, weet ik wie...

Maar het eten moet wel op voorhand besteld worden dus zou ik wel graag kunnen inschatten hoeveel eters we gaan hebben. Kijk, op 1 of 2 man gaat het niet aankomen, maar als iedereen denkt "och, ik zal die dag zelf wel beslissen of ik blijf eten" gaan we er natuurlijk niet komen... Daarom is op voorhand inschrijven (betalen doe je maar ter plaatse) de boodschap.

Met dank voor je bereidwillige medewerking.

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 30-10-2003, 00:54
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ha, de keren dat ik al ooit te horen kreeg:

"Maar enfin, gij zijt niet goed wijs"

zijn allang niet meer te tellen. Bon, dit gezegd zijnde, meld ik dat ik blijf eten. Ik lust wel een bordje spaghetti. Niet dat ik veel keus heb aangezien ik vanalles moeten komen tentoonstellen en zelfs iets moet komen ophalen...

Oh enneu, Ik blijf natuurlijk wel voor de trekking he Ge weet maar nooit.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules