![]() |
|
|
|||
|
|||
Marshal, neem een busje WD40 mee hé
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt... ![]() |
|
||||
|
||||
Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies
![]()
|
|||
|
|||
Ik wou graag m'n collega's van www.24u.be nog eens terugzien, maar spijtig genoeg heb ik net dat weekend een citytrip richting Berlijn geboekt.
Anders zou ik vast en zeker een spaghetti'tje komen eten zijn. Karten ging ik niet doen. Jullie zouden er toch alleen maar grijze haren door kweken... ![]() Enfin, have fun in Herselt (maar dat zal er niet aan mankeren zeker!). PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken! |
|
||||
|
||||
Ik moet ook maar eens gaan oefenen, we zullen het gaan zien wie RaceProjects aan concurentie moet gaan zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zal vandaag in ieder geval wel geen goede tijden draaien, want had gisteren kotcantus en ik voel het nog wel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Neuh... ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by Mistery; 29-10-2003 at 12:26. |
|
||||
|
||||
Terug een beetje on-topic : alle 12 teams zijn op dit ogenblik ingeschreven, tenzij dat er nog een team wil meedoen en wij (admins) onze plaats afstaan. Elk team telt ook minstens 4 man, maar de 5e en 6e plaats mag gerust in de loop van de komende weken nog aangevuld worden; de prijs verandert er niet door en voor de deelnemende piloten wordt het een beetje goedkoper (en een beetje minder lang rijden ook natuurlijk)...
Wat de karting betreft zit alles dus wel op het goede spoor, maar waar ik nog maar bitter weinig informatie over heb is de spaghetti-maaltijd... Zowel de kartende als niet-kartende mensen zouden me nu toch stilaan moeten kunnen zeggen of ze blijven eten of niet. Ik wil niet met 5000 kg spaghetti blijven zitten en anderzijds zou ik ook niet graag hebben dat je de avond zelf vergaat van de goesting en we met de beste wil van de wereld geen spaghetti meer kunnen bieden... Voor de prijs hoef je het niet te laten en wie na de karting weggaat zonder deel te nemen aan de loting is niet goed wijs... alhoewel dat voor de meesten onder ons (mezelf op kop) eigenlijk wel een goede persoonsbeschrijving is ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb ons ingeschreven met 4 als ik me niet vergis, althans toch voor 4 overgeschreven. Ik ga ervan uit dat mijn teamleden allemaal alleen komen = 3 + Inge en ikzelf is dus 5.
Wij zullen dus terplaatse nog voor 1 persoon betalen. Effe off topic : Marchall + Tibo + ikke wie is onze 4de piloot ? Hezemans kon toch die dag he mannen ? |
|
||||
|
||||
Zal maar eventjes melden (voor ik het vergeet) dat ik ook blijf eten!!!
Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4 |
|
||||
|
||||
Eten
Er komen misschien nog 2 goede vrienden van mij mee om te komen kjiken, mogen die ook blijven eten?
|
|
||||
|
||||
IEDEREEN mag blijven eten, karters, niet-karters, supporters, weet ik wie...
Maar het eten moet wel op voorhand besteld worden dus zou ik wel graag kunnen inschatten hoeveel eters we gaan hebben. Kijk, op 1 of 2 man gaat het niet aankomen, maar als iedereen denkt "och, ik zal die dag zelf wel beslissen of ik blijf eten" gaan we er natuurlijk niet komen... Daarom is op voorhand inschrijven (betalen doe je maar ter plaatse) de boodschap. Met dank voor je bereidwillige medewerking. |
|
||||
|
||||
Ha, de keren dat ik al ooit te horen kreeg:
"Maar enfin, gij zijt niet goed wijs" zijn allang niet meer te tellen. ![]() ![]() ![]() ![]() Oh enneu, Ik blijf natuurlijk wel voor de trekking he ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|