![]() |
|
|
||||
|
||||
Don't shoot at the pianist eh Ronald. Ik zeg maar wat ze mij verteld hebben hoor...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
En zich niet verstoppen achter een waas van geheimzinnigheid. |
|
||||
|
||||
Ik zou alleen het volgende willen zeggen. De makers van het programma hebben 'iets' in gedachten. Zoeken daarvoor mensen waarvan 'zij' denken dat die daar in passen en maken met die mensen een aflevering.
De rest is puur giswerk en op niets gebaseerd. Alleen zij weten waar het over gaat. Noch de geselecteerden, noch iemand anders. Jullie zullen, net zoals wij, moeten wachten tot de aflevering wordt uitgezonden om te weten waar het precies over gaat en waarom ze dit programma zo gemaakt hebben. Als er mensen zijn die zich daar niet kunnen in terug vinden is dat hun probleem en niet dat van de kandidaten of de programmamakers. Het spijt me verschrikkelijk, maar zo zit TV maken nu een maal in elkaar. Voor mijn part mag er hier een slotje op, want er zal toch alleen maar geraden en gegist worden. En daar heeft niemand wat aan, toch? ![]() |
|
||||
|
||||
Hoeveel personen hadden ze dan eigenlijk nodig???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zelfs dat mogen we niet zeggen. Maar als je woensdag naar de eerste aflevering kijkt zal tenminste het "format" duidelijk zijn en zullen er al enige vragen beantwoord worden.
Dat is dan ook de reden waarom we nu absoluut niets mogen zeggen : de eerste aflevering moet een totale verrassing zijn en wie zijn wij om de doelstellingen van het productiehuis te dwarsbomen? Hopelijk heeft iedereen daar begrip voor... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En nu ga ik een slot zetten op deze thread die langzaam aan het ontaarden is in een opeenstapeling van misnoegde reacties. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|