![]() |
|
|
||||
|
||||
sorry daarvoor maar .. ik ben al enorm lang bezig aan de wagen van GnA .. en de lijnen kloppen nooit enal..
![]() |
|
||||
|
||||
Is niet erg. Het was maar een vraagje.
|
|
||||
|
||||
voila,
zoals gezegt is de wagen van GnA op het nieuwer model dat beschikbaar was in gtr gemaakt met dit resultaat: ![]() ![]() enkel de 3 logo's op de zijdeur ontbreken nog dus deze wagen schrap ik van mijn "TO DO" lijstje samen met GLPK,Kuismanen,Hart,Psi,Ecurie,Thiers.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zeer knap gedaan Marcosmeister. Ziet er geweldig uit. Jammer dat ik dat spel niet heb.
![]() |
|
||||
|
||||
Ruben heb je mijn Private Message gelezen??
![]() |
|
||||
|
||||
ook aan de GPR porsche is begonnen..
![]() wel nog 1 ding.. heeft er iemand een foto van de achterkant van deze wagen?? want ik heb nergens een foto van de achterkant gevonden.. |
|
|||
|
|||
marcosmeister,
hebt ge al een screenshot van de point preparation viper? die ziet er wel schoon uit btw wanneer gaat dat belcar pack uitkomen? I can't wait ![]() |
|
||||
|
||||
wel zoals meerdere keren vermeld in deze thread zijn het grootste deel van de wagens af maar staan nog niet in deze thread omdat ze nog kleine prulletjes missen.. van die rode viper zal er morgen of overmorgen werk van gemaakt worden .. dat zal dan de laatste wagen zijn die moet gemaakt worden... daarna alle team-files.. en dan het allermoeilijkste en meeste werk aan de EXE-file..
|
|
||||
|
||||
vandaag zullen er weer een paar wagens af zijn .. screenshots volgen..
Er zullen ook 2 carpacks zijn in plaats van 1 door webspace problemen hier de nieuwe lijst per pack: + er komt een wagen bij namelijk de GTB-Porsche van Lefort/Lambert Pack 1: -AD SPORT: Porsche 996 GT2 | Tim Verbergt -AD SPORT: Porsche 996 GT2 | Kris Wauters -David Hart Vastgoed: Chrysler Viper GTS | David Hart -Thiers: Porsche 996 GT3 | Kurt Thiers -Garage Pino: Porsche 996 GT3| Nicolas de Gastines -Point Preperation: Chrysler Viper GTS| Peter Cooke -G&A Racing: BMW E36 GTR | Arvid Steinberg -Track Promotion: Porsche 996 GT3| Christian Lefort Pack 2: -GLPK Racing: Chrysler Viper GTS | Bert Longin -GLPK Racing: Porsche 996 GT2| Patrick Schreurs -Kuismanen Racing: Chrysler Viper GTS | Pertti Kuismanen -PSI Motorsport: Porsche 996 GT2 | Markus Palttala -Ecurie GT/ENDURANCE: Porsche 996 GT2 | Vincent Vosse -Markant Racing: Porsche 996 GT3 | Danny de Laet -Coast Racing: Porsche 996 GT3| Philippe Dentant -Rs Racing: Porsche 996 GT2| Ruben Maes Last edited by PorscheGT; 08-05-2004 at 10:49. |
|
||||
|
||||
Waarom doe je de Gillet Vertigo niet ? Is dat te moeilijk om chassis te maken ?
|
||||
|
||||
die wagen bestaat niet voor dat spel..
|
|
||||
|
||||
DRINGEND!! heeft er iemand het logo van euphony in het groot/middelgroot?? want op google vind ik he echt niet
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
die had ik ook al gevonden maar zijn net niet groot genoeg.. sorry maar bedankt om ze te zoeken
![]() |
|
|||
|
|||
http://web.brandsoftheworld.com/?id=...brand_id=44450
Is in EPS formaat dus dat maak je zo groot of klein als je zelf wil. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|