![]() |
|
|
||||
|
||||
Theys rijdt Grand-AM, maar de Radigues weet ik niet
|
||||
|
||||
de Radigučs werkt voor RTL (heeft een eigen motor programma en presenteerde dit weekend blijkbaar ook Moteurs) en rijdt af en toe nog een race in de States.
|
|
||||
|
||||
Praktische vraag : ik meen ergens gelezen te hebben dat je tickets voor de 24u bij ING Bank kan bestellen. Kan iemand mij bevestigen dat dit zo is ?
|
||||
|
||||
Je moet wel rap zijn. Nog maar 2 dagen !
|
||||
|
||||
weet er iemand of Larbre Competition meedoet? die deelnemerslijst klopt niet helemaal dus misschien ??
|
|
||||
|
||||
Larbre bleef thuis ivm gebrek aan financiele middelen voor zover ik weet.
|
|
||||
|
||||
De bezetting van de Viper van US Carworldracing is nu ook definitief bekend:
roger grouwels - rene wijnen - rob frijns - xavier maassen Het team met de zachte G ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
in de autosport van vorige week staat dan Kumpen met een Force one Viper gaat rijden, hoe zit dit? want zover ik weet rijd hij toch met de Corvette?
|
|
||||
|
||||
Entry List geupdated en er is maar 1 wagen bijgekomen : SRT. Met Anthony Kumpen. Ik mis er toch nog een paar hoor.
|
|||
|
|||
Didier de Radigučs is sinds begin dit jaar de presentator van "Moteurs" op RTL-TVI en hij levert commentaar bij de rechtstreekse uitzendingen van de MotoGP op Club RTL.
|
||||
|
||||
Tweede wagen van PSI erbij en wat een bezetting, wow. Palttala, Menten en Kaufmann. Wagen 103 voor de centjes en wagen 104 voor het resultaat
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
efkes een vraagske omdat ik niet zo'n techneut ben:
de Belcar-wagers zijn in Belcar-configuratie beter dan de gelijkaardige FIA GT's, juist? nu, als die wagens aangepast in de 24u gaan rijden, zijn ze dan evenwaardig aan de FIA GT's, of slechter? of houden ze nog een licht voordeel?
|
||||
|
||||
BELCAR wagens met FIAGT restrictors? Die zijn zeker niet sneller. Durf ik redelijk zeker te zeggen. Momenteel is een Viper een van de snelste wagens in de BELCAR. En kijk dan eens naar waar de Vipers momenteel in het FIAGT rijden. Da's geen goed voorteken.
|
|
||||
|
||||
New livery van Gillet Vertigo Streiff van Kuppens-Ugeux-Leinders voor 24u
Meer en betere foto's op www.renaudkuppens.be ![]() de kwaliteit is niet zo denderend.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Elk jaar een beetje meer geel erbij
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|