|
|
||||
|
||||
F1RST is terug up, ik dacht al dat het aan mij lag, dus had ik al gereset
|
|||
|
|||
open de config van f1-2002 eens en kopier de volgende zin :VIDEOGUID=D7B71EE2-0D08-11CF-026C-0820A1C2CB35 en plak deze in je gtr2002 config
dit wil weleens helpen |
|
||||
|
||||
Bij mij ook, werkt F1RST terug .
|
|
||||
|
||||
Ik kan niet deelnemen , werkt nie.
|
|
||||
|
||||
FANTASTISCHE RACE BIJ DE START HANGT HET SPEL EN ALS IK VERTREK ZEGT HIJ DISQUALIFIED FANTASTISCHE RACE ECHT WAAR bij deze ook forfait voor alle andere races .. en opnieuw beginnen kennen ze ook niet dus... wat ne toestand
gans weekend naar uitgekeken + de pole gereden met 7sec voor en dan ja.. kl**************ten! |
|
||||
|
||||
over welk spel gaat het , mss kunnen we er eens over praten via msn : scapasport_03@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
Officiele uitslag :
1) R@ce@holiC - 23 ronden 2) fiagt - 23 ronden 3) alarma - 23 ronden 4) Sledge - 22 ronden 5) Vertigo Streiff - 21 ronden Exacte tijdsmetingen zijn er niet wegens hosting problemen. Ik had net voor het einde Sledge gedubbeld en zag alarma voor mij rijden. Fiagt zat daar niet ver voor. Last edited by R@ce@holiC; 27-06-2004 at 21:51. |
|
||||
|
||||
klopt, niet ver voor mij reed er idd iemand, die ik eigenlijk de hele race op een tijdje gevolgd heb. Enkel ronde 13-14 hing ik er vlak achter
|
|||
|
|||
was een leuke race, alleen heel irritante lag
[IMG]www.racefreaks.nl/los/race1.jpg[/IMG] |
|
||||
|
||||
Toen marcos weg was was de lag heel wat minder , prolly omdat wij over 1 lijn spelen
|
|
||||
|
||||
kan de race niet opnieuw gereden worden misschien?? zodat frits,vertigo en ik ook een kans hebben misschien...
|
|
||||
|
||||
Ik heb besloten om de uitslag van deze race ONGELDIG te verklaren. Reden hiervan is verschillende problemen met de hosting (wat ik zelf eigenlijk niet snap ) die ervoor gezorgd hebben dat er geen redelijk betrouwbare uitslag is. De race wordt opnieuw gereden MORGEN. Zelfde tijd. Je kan dus opnieuw inschrijven tot MORGEN 19.00u. Hopelijk begrijpen jullie dit.
@Sphere : Dit spel is GTR 2002 ; een mod voor F1 2002 .
www.autosportinside.nl Last edited by fiagt; 27-06-2004 at 22:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: