![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat me opvalt in het definitieve startveld voor de 24 Uren : geen Stealth, geen Jaguar, geen Mercedes, geen Mazda RX 7, geen Gillet Vertigo, geen M 3 GTR's. Toch allemaal wagens die zijn ingeschreven voor het volledige kampioenschap. De Belcar-exoten sturen hun kat voor deze editie van de 24 Uren.
![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar de wagens die je opnoemt hebben ofwel budgetproblemen ofwel zijn ze (nog) niet betrouwbaar genoeg voor een 24 uren race. In de plaats krijgen we het Zwaan's Racing team met de GTR simulators. De GLPK Porsche, de BMW Z3 Coupé en de Marcos Mantis zijn toch terug van de partij. Niet vergeten dat ook Cor Euser en David Hart meedoen, ook veel Nederlanders dus als toeschouwer. Hezemans is ondertussen ook al een vertrouwde waarde bij de GLPK Viper.
En als je hiermee nog teleurgesteld zou zijn, moet je in de allerlaatste box eens gaan kijken: daar kan je namelijk de zeer sympathieke en bloedmooie Fiona Leggate zien ![]() |
|
||||
|
||||
Pedro Lamy is ook wel een naam die mooi staat op een deelnemerslijst, lijkt mij
|
||||
|
||||
Ik weet dat ik nog veel klinkende namen vergeten ben. Er zullen ook wel wat Portugese fans te zien zijn in Zolder
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hmm, die bewuste GTR's zijn wel van naam dezelfde, maar daar houd het dan ook op hoor.
De "echte" GTR's zijn eigendom van BMW Motorsport. En zo zijn er maar enkele meer over. Twee ervan waren te bewonderen op Spa en in Duitsland en laterop de 24uur. Over de benaming "GTR" werd hier in het verleden ook al eens van gedacht gewisseld. |
|
||||
|
||||
die yab yum gaat idd redelijk goed lijkt me
wel spijtig van die paar exoten maar soit niemand een fotootje van fiona ![]()
![]() Last edited by Maarten; 22-08-2004 at 23:06. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||