|
|
||||
|
||||
Ziet er terug geslaagd uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je eerste laag ziet er goed uit, maar de "ouderdomsverschijnselen" zie je niet zo goed, al denk ik wel dat je het er uit kan schuren.
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het onbeleefd was om naar updates te vragen ...
Maar allé, 't kan ermee door voor ene keer Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Verlof pakken ja, das iets dat wij niet kunnen. Wij MOETEN verlof pakken...
|
||||
|
||||
Kon het even niet laten om een paar pics in de zon te nemen. Luigi kreeg nu al laag 3 over zich heen. Weer zitten die lelijke kraakjes in de lak. Misschien wat harder en langer schudden met de DupliColor??
Grtzzz Enne, TIS VAKANTIE !!
|
||||
|
||||
Quote:
Er is een wezenlijk verschil tussen kort op de bal spelen in een thread (vergezeld van de nodige 's), waarbij bovendien duidelijk gezegd wordt dat de pics er snel staan aan te komen, en na enkele weken een thread naar boven halen met de vraag waar de updates blijven. |
|
||||
|
||||
Die Luigi ziet er echt wel super uit met zijn dak erop.
Die kraakjes zie ik niet op de foto's, maar als ze aan het oppervlak zitten, zou ik eens proberen om ze weg te polieren. Als ze 'in' de laag verf zitten, zou ik eens nadenken of de verflaag misschien wat te dik is, of inderdaad, beter schudden, maar ik zou het eigenlijk echt niet weten... In ieder geval, het ziet er - met of zonder barstjes - al z??r geslaagd uit van hier... ________ Amazingprincess Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Kon het effe niet laten:
Well this car is systematic, hydromatic, ultramatic Why, it could be Greased Lightnin'! We'll get some overhead lifters and some four barrel quads, oh yeah Keep talkin', whoah keep talkin'! Fuel injection cut off and chrome plated rods, oh yeah I'll get her ready, I need to get her ready! With a four-speed on the floor, they'll be waitin' at the door You know that ain't shit when we'll be gettin' lots of tit Greased Lightnin' (Chorus Go, Greased Lightnin' You're burnin' up the quarter mile Greased Lightnin', go Greased Lightnin' Go Greased Lightnin' You're coasting through the heat lap trails Greased Lightnin', go Greased Lightnin' You are supreme The chicks'll cream For Greased Lightnin' Go go go go go go go go We'll get some purple pitched tail lights and thirty inch fins, oh yeah A palomina dashboard and duel-muffler twins, oh yeah With new boosters, plates and shocks I can get off my rocks You know that I ain't braggin', she's a real pussy wagon Greased Lightnin'
|
||||
|
||||
haha, kzie loeten al rijden met da liedje op en een zonnebril op zijn neus
|
|
||||
|
||||
Hey broer,
Nu het vakantie is ehb ik ook weer eens de tijd gevonden om te komen kijken naar de Luigi Is die nu nog niet gedaan. Ge kent me hé. Ziet er allemaal heel mooi uit. Ik ga weer eens wat vaker kijken hé nu. Groetjes, je zus |
|
||||
|
||||
Ik kon het weer even niet laten. Het gezichtje even wat gedryfit, gewoon om goesting te krijgen om verder te doen en vooral om het zoontje tevreden te houden. Straks BMF aanbrengen...
Lief he??
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaag erg leuk uit enneuh, zuslief heeft de knop met de smilies ook al aardig te pakken.
|
|
||||
|
||||
Volgende stap in het aanbrengen van details: de strips aan de zijkant. Nadien kreeg de wagen voorzichtig eerst een mistlaag blanke lak: de juiste deze maal van Gunze. Na een paar uur kwam een tweede laag. Nu ga ik dat laten uitharden. Ik ga morgen toch naar de TBR rally en zondag naar de Ronde van Vlaanderen. Dus ik zal vast pas maandag verder kunnen doen. Ideaal dus...
Foto's: Grtzzzz
|
||||
|
||||
BMF is erg goed gelukt!
|
|
||||
|
||||
Naar de TBR? dat is nog een beetje vroeg hoor Ge zult wel de TAC bedoelen